Contract Vechimi - Adaugare¶
Se apasa butonul
Se va deschide fereastra de editare.
Se propun valorile setate implicit.
Se completeaza/modifica campurile:
Marca Contract: se alege din lista derulanta cu butonul
Din Data: se selecteaza din calendar cu butonul sau se tasteaza in formatul solicitat
Data angajarii (data angajarii salariatului care se transmite si in D112)
Data referinta Vechime in munca / Vechime in Unitate - data de la care se calculeaza vechimea in munca - se tasteaza data sau se alege din calendar
Beneficiaza de spor Vechime in Munca / Vechime in Unitate (DA) / (NU) sau Inclus in salariu (DA) / (NU)
Norma de vechime (se alege din lista prin apasarea butonului ); de regula 1
Data referinta Vechime in invatamant - data de la care se calculeaza vechimea in invatamant - se tasteaza data sau se alege din calendar
Beneficiaza de spor Vechime in Invatamant (DA) / (NU)
Plusuri: se completeaza cu numarul de ani/luni/zile care se aduna la vechimea in munca calculata la data de referinta.
Minusuri: se completeaza cu numarul de ani/luni/zile care se scad din vechimea in munca calculata la data de referinta.
Concediu de Odihna:
Data referinta ( se tasteaza data sau se alege din calendar )
Zile CO - numarul de zile de concediu la are are dreptul salariatul / numar zile fractionat (pentru cei angajati in cursul anului)
Zile CO Suplimentar - numarul de zile de concediu suplimentar la are are dreptul salariatul
Zile CO An Anterior - numarul de zile de concediu de odihna neefectuat in anul anterior de care beneficiaza salariatul in anul curent
Drept zile CO - numarul de zile de concediu pentru un an intreg
Numarul de zile de concediu de odihna se propune in functie de grila de vechime si datele introduse pe campurile: Data Referinta, Plusuri, Minusuri, de pe itemul Vechimi.
Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.
Pentru salvarea inregistrarii se apasa butonul Salveaza
Daca se doreste renuntarea inregistrarii datelor se apasa butonul Renunta.
Se revine in ecranul principal cu butonul Inapoi