Fisa Istoric Personal¶
Scop: Obtinere informatii pentru un salariat, pe o anumita perioada, de la salariu pana la rest de plata (model fluturas).
Selectati perioada salarii.
La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada fiscala curenta/deschisa.
Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: sau tasta .
Se apeleaza functia: Human Resources (HR)->Administare Personal (HR-AD)->Date de baza->Fisa Istoric Personal.
Specificatie/Completare campuri:
Marca: introducere valori;
Daca nu se cunoaste marca, se utilizeaza tasta F1 si se cauta salariatul dupa unul din criteriile:
Marca, Nume, Prenume;
Incepe cu, Egal cu, Contine, Se termina cu;
Se apasa pe: (Cautare pe coloana selectata), dupa care dublu click pe inregistrarea cautata;
Incepand cu anul, pana la (Perioada (anii) pentru care utilizatorul doreste sa obtina informatii) si Luna de referinta (Luna de la care utilizatorul doreste sa obtina informatii): introducere valori, dupa stergerea celor setate implicit (valorile perioadei salarii selectate);
Se apasa butonele , , , , dupa exemplu urmator:
Pentru un salariat sunt necesare informatii in perioada: 08.2015-08.2016:
Se selecteaza angajatul, se completeaza: Incepand cu anul: 2015, pana la:2016, Luna de referinta:8;
Se apasa butonul Incarac .
Informatiile se afiseaza doar pentru perioadele de salarii cand exista calcul de salarii.
Se apasa butonul Salvare (il gasiti in partea de jos, in dreapta „Cale fisier EXCEL” ).
Pentru finalizarese apasa: butonul din dreapta dischetei . Apare mesajul „Fisierul FIP_1.slk a fost creeat cu succes”.
Fisierul se va salva, in calea specificata in: Cale fisier EXCEL.
Revenire in meniul principal: se apasa butonul Iesire .