Configurare tipuri Documente

Scop: Configurare diferite tipuri de documente (cereri concedii de odihna, raportare in Revisal a tipurilor de autorizatie de munca etc.)

Selectati perioada salarii;

La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada salarii curenta/deschisa;

Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: image0 sau tasta image1;

Se apeleaza functia: Human Resources (HR)->Administare Personal (HR-AD)->Date de baza->Personal HR7.0->Configurari->Dictionare->Dictionar Documente.

Adaugarea unei inregistrari se realizeaza prin: Adaugare (semnul +);

Semnificatie/Completare campuri:

image2 In partea stanga a ecranului, se defineste documentul, iar in partea dreapta Tip Utilizator si Utilizator.

Unui document i se pot adauga mai multe tipuri de utilizatori.

Document

Cod, Denumire: introducere valori;

Data Inceput: model completare Data;

Stare: Activ image3;

Pentru finalizare se apasa butonul OK image4. Pentru Renuntare image5.

Tip Utilizator, Utilizator: utilizatorul trebuie sa fie pozitionat pe documentul caruia ii adauga o inregistrare;

Tip Utilizator (Aprobator/Operator/Intocmit/Validator): selectie din valori prestabilite; pentru schimbare valoare implicita, se deschide lista derulanta utilizand si se selecteaza valoarea dorita;

Utilizator: se utilizeaza tasta F1 sau ; Unui document i se pot adauga mai multi utilizatori;

Data Inceput: model completare Data ;

Stare: Activ image6;

Pentru finalizare se apasa butonul OK image7. Pentru Renuntare image8.

Reguli utilizare butoane:

Daca se doreste modificarea inregistrarii curente, se apasa butonul Modificare image9 ;

image10 Daca exista calcul de salarii, modificarea se efectueaza incepand cu perioada salarii urmatoare calculului, prin adaugare inregistrare;

Pentru stergerea inregistrarii curente se apasa butonul Stergere image11 ;

Pentru adaugarea unei inregistrari noi se apasa butonul Adaugare image12/ +;

Butoane cautare informatii/date; image13 Filtrare; image14 Interogare prin exemplu, image15 Toate inregistrarile;

Export in unul din formatele: XLSX, XLS, CSV, XML: se apeleaza Actiuni->Exporta-> image16 (toate datele) sau image17 (numai anumite date) ->Alegeti tipul de export->Exporta.

Revenirea in meniul principal (Interfata) se realizeaza cu ajutorul butonului image18.