Adaugare salariat in Stat de Functii¶
Selectati perioada salarii.
La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada fiscala curenta/deschisa.
Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: sau tasta .
Scop: Asociere salariat pe posturile create in Statul de Functii
Daca starea postului pe care se realizeaza adaugarea de salariat este „Vacant” atunci aceasta se schimba in „Ocupat”.
Se poate realiza prin 2 metode:
A¶
Se apeleaza functia: Human Resources (HR)->Administare Personal (HR-AD)->Date de baza->Personal HR 7.0 ->Organigrama .
Se selecteaza structura unde dorim sa adaugam salariatul.
Se apasa butonul Editare structura organizatorica .
Se selecteaza tab.-ul Persoane
Pentru Adaugare se apasa butonul +.
Specificatie/Completare campuri:
Marca: se utilizeaza tasta F1 sau ;
Numele si datele Contractului (Denumire tip, Numar, Data): se seteaza automat dupa selectarea persoanei, cu valorile introduse pe Salariat
Data inceput: model completare Data; setarea este implicita pe 01 ale perioadei salariale pe care suntem pozitionati;
Pentru finalizare se apasa butonul OK. Pentru renuntare .
Se apasa butonul Inchide .
B
Se apeleaza functia: Human Resources (HR)-> Administare Personal (HR-AD) ->Date de baza->Personal HR7.0;
Utilizatorul se va pozitiona pe salariatul caruia ii adauga structura si postul, conform optiunilor de cautare, pe contractul caruia ii actualizeaza informatiile (exemplu: cu ajutorul sagetior stanga - dreapta se poate schimba), itemul Organigrama;
Specificatie/Completare campuri:
Informatii valabile din data: model completare Data
Activ: cu bifa
Organigrama , Structura , Pozitie Post, Din data: model completare Selectie Structura si Pozitie Post;
Se apasa butonul Ok. Pentru Renuntare .
Actualizari incepand cu 01.12.2019¶
1.
Optimizare privind selectia Organigrama, Structura, Pozitie Post
Specificatie/Completare campuri:
Organigrama, Structura, Pozitie Post: se utilizeaza tasta F1.
2.
Adaugare buton Organigrama Persoane
Rol: Adaugare/verificare/corectie salariati pe posturi.
Export: Se utilizeaza pentru verificare, inserare, corectie date.
Import: Se utilizeaza pentru inserare, corectie date.
Se apasa butonul
Se apasa butonul Actiuni-> Exporta in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date
In vederea obtinerii modelului fisierului de incarcat se selecteaza o marca pe campul (Marca contract).
Se trec toate coloanele in dreapta, cu ajutorul sagetilor duble, dupa care se apasa butonul Exporta
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Se apasa butonul Actiuni-> Importa.
Se alege fisierul de incarcat si se apasa butonul Are Header.
Se apasa butonul Inserare
Semnificatie butoane:
Inserare: Insereaza date.
Actualizare: Corectie date.
Inserare sau Modificare: Insereaza date si modifica date existente.
Daca operatiunea nu s-a efectuat, apare mesaj de eroare.
Dupa corectare, se reia procesul de Import.