Import Banci si Case de Asigurari

Se vor importa informatiile referitoare la case de asigurari si banci/carduri.

Se acceseaza functia Human Resources.

Pentru import banci si case de asigurari exista doua modalitati:

  1. Daca exista un salariat indrodus in aplicatie se apasa butonul image6 Persoane.

    1.1. In fereastra Persoane se selecteaza salariatul cu dublu-click

    1.2. Se acceseaza sectiunea Contracte -> Detaliere Contract -> Financiare -> Banci Asigurari si se apasa butonul Setari - Import/Export image9.

    1.3. In fereastra Import/Export se merge pe Import image7 si se alege fisierul excel pentru incarcare.

sau

  1. Se apasa butonul image10 Alte Functii.

    2.1. Se acceseaza sectiunea Banci Asigurari si se apasa butonul image1

    2.2. In fereastra Import/Export se merge pe Import image7 si se alege fisierul excel pentru incarcare.

  • model fisier import

Import Banca Emitenta Card.xls

Import Casa de Asigurari.xls

Atenționare

Modelul de fisier pentru import se poate obtine utilizand butonul image1 si export image8.

Pentru a se exporta un fisier populat cu informatii trebuie sa existe cel putin un salariat introdus in personal.