Import Banci si Case de Asigurari¶
Se vor importa informatiile referitoare la case de asigurari si banci/carduri.
Se acceseaza functia Human Resources.
Pentru import banci si case de asigurari exista doua modalitati:
Daca exista un salariat indrodus in aplicatie se apasa butonul Persoane.
1.1. In fereastra Persoane se selecteaza salariatul cu dublu-click
1.2. Se acceseaza sectiunea Contracte -> Detaliere Contract -> Financiare -> Banci Asigurari si se apasa butonul Setari - Import/Export .
1.3. In fereastra Import/Export se merge pe Import si se alege fisierul excel pentru incarcare.
sau
Se apasa butonul Alte Functii.
2.1. Se acceseaza sectiunea Banci Asigurari si se apasa butonul
2.2. In fereastra Import/Export se merge pe Import si se alege fisierul excel pentru incarcare.
model fisier import
Import Banca Emitenta Card.xls
Atenționare
Modelul de fisier pentru import se poate obtine utilizand butonul si export .
Pentru a se exporta un fisier populat cu informatii trebuie sa existe cel putin un salariat introdus in personal.