5. Confidentialitate tabele¶
Raportul prezinta situatia drepturilor de confidentialitate acordate tabelelor.
Raportul se obtine la nivel de Business Unit.
Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->5. Confidentialitate Tabele.
Setati optiunile de selectie:
2.1. Selectati optiunile:
Export Excel - este bifata implicit aceasta optiune pentru obtinerea detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;
2.2. Selectati filtrele:
Business Unit - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit Business Unit;
Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);
Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;
Sectie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sectie;
Atelier - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit atelier;
Formatie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita formatie;
Angajat - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit angajat.
Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul .