5. Confidentialitate tabele

Raportul prezinta situatia drepturilor de confidentialitate acordate tabelelor.

Raportul se obtine la nivel de Business Unit.

  1. Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->5. Confidentialitate Tabele.

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati optiunile:

    • Export Excel - este bifata implicit aceasta optiune pentru obtinerea detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;

    2.2. Selectati filtrele:

    • Business Unit - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit Business Unit;

    • Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);

    • Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;

    • Sectie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sectie;

    • Atelier - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit atelier;

    • Formatie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita formatie;

    • Angajat - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit angajat.

  3. Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul image0.