Analiza Venituri si Cheltuieli pe Business Unit

Clasa Functie ERP: jasper:/EMSYS_Reports/Standard/1Fi/05_Cost_Accounting/AnalizaVeniturisiCheltuielipeBusinessUnit

Raportul Analiza Venituri si Cheltuieli pe Business Unit are drept scop prezentarea unei imagini analitice referitoare la cheltuielile si veniturile pe puncte de lucru intr-un anumit interval de timp. Raportul cuprinde informatiile furnizate de documentele postate (validate) ce au data documentului inclusa in perioada de timp selectata. Totalurile se realizeaza la nivel de BU, zona (daca e selectata Afisare Zona = DA) si la nivel de raport se obtine o Recapitulatie Generala.

  1. Setati optiunile de selectie:

    1.1. Setati perioada pentru care se obtine raportul: Data Inceput/Data Sfarsit;

    1.2. Business Unit – Business Unit - ul pe care se inregistreaza veniturile si cheltuielile;

    1.3. Cont – selectie cont, daca se doreste obtinerea informatiilor aferente unui anumit cont;

    1.4. Zona – reprezinta zona de cheltuiala;

    1.5. Purtator – purtatorul de cheltuiala din cadrul zonei selectate;

    1.6. Tip Raport:

    • Detaliat - afiseaza veniturile si cheltuielile detaliate pe BU-uri;

    • Centralizat - afiseaza informatiile centralizate;

    1.7. Tranzactii:

    • Toate – afiseaza informatiile furnizate de documentele postate (validate);

    • Contate – afiseaza informatiile furnizate de documentele contate;

    • Necontate – afisarea informatiilor furnizate de documentele necontate.

    1.8. Afisare Zona:

    • DA – permite centralizarea datelor la nivel de zona;

    • NU – nu centralizeaza informatiile la nivel de zona.

    1.9. Costuri:

    • Fara Repartizare -

    • Cu Repartizare -

    1.10. Zona incepe cu - selectie la nivel de zone care incep cu valoarea introdusa in campul respectiv;

    1.11. Purtatorul incepe cu - selectie la nivel de purtatori care incep cu valoarea introdusa in campul respectiv;

    1.12. Interval Zone de la / la - afiseaza informatiile incluse in intervalul de zone;

    1.13. Interval Purtatori de la / la - afiseaza informatiile incluse in intervalul de purtatori;

  2. Selectati tipul de export: PDF/XSL/XLSX;

  3. Apelati butonul START pentru vizualizarea Raportului.

Raportul a fost actualizat cu urmatoarele coloane:

  • Purtatorii pentru care s-au inregistrat venituri si/sau cheltuieli;

  • Conturi de cheltuieli – valorile inregistrate in conturile de cheltuieli;

  • Conturi de venituri – valorile inregistrate in conturile de venituri;

  • Venituri – valoarea totala a veniturilor inregistrate la nivel de BU selectat;

  • Costuri – valoarea totala a cheltuielilor inregistrate la nivel de BU selectat;

  • Marja -se calculeaza ca diferenta intre Venituri si Costuri.