Cheltuieli cu Cont Corespondent in Excel (xlsx)

Raportul prezinta, in format xlsx, totalitatea tranzactiilor operate in perioada selectata pe conturi de cheltuieli, cu afisarea in raport si a contului corespondent.

  1. Alegeti: Rapoarte configurabile -> Financiar -> Costuri -> Cheltuieli cu Cont Corespondent in Excel.

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati optiunile:

    • Perioada - selectati perioada pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune luna curenta;

    • Business Unit - selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune Business Unit-ul radacina;

    • Coloane - selectati coloanele care sa fie afisate in raport. Implicit au fost setate doar anumite coloane.

    2.2. Selectati filtrele:

    • Activitate - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita activitate;

    • Profit Center - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit Profit Center;

    • Zona - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita zona;

    • Purtator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit purtator care apartine zonei selectate anterior;

    • Un Cont - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit cont de cheltuieli

    • Cont incepe cu - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe unul/mai multe conturi de cheltuieli care incep cu valoarea introdusa in camp;

    • Comanda - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita comanda.

  3. Selectati tipul de export: XLSX.

  4. Apasati butonul image0 pentru vizualizarea raportului.

Raportul contine, conform selectiei realizate, totalitatea tranzactiilor inregistrate pe conturi de cheluieli, cu posibilitate de vizualizare a informatiilor privind documentul (registru, cod document, numar document si data document), contul corespondent, informatii din domeniul contului corespondent (Cod Furnizor), afisarea valorilor inregistrate, a explicatiei etc.

Notă

Se afiseaza in raport coloanele Zona si Purtator daca acestea au fost bifate din lista de valori afisata in campul Coloane.