Cheltuieli cu Cont Corespondent in Excel (xlsx)¶
Raportul prezinta, in format xlsx, totalitatea tranzactiilor operate in perioada selectata pe conturi de cheltuieli, cu afisarea in raport si a contului corespondent.
Alegeti: Rapoarte configurabile -> Financiar -> Costuri -> Cheltuieli cu Cont Corespondent in Excel.
Setati optiunile de selectie:
2.1. Selectati optiunile:
Perioada - selectati perioada pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune luna curenta;
Business Unit - selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune Business Unit-ul radacina;
Coloane - selectati coloanele care sa fie afisate in raport. Implicit au fost setate doar anumite coloane.
2.2. Selectati filtrele:
Activitate - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita activitate;
Profit Center - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit Profit Center;
Zona - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita zona;
Purtator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit purtator care apartine zonei selectate anterior;
Un Cont - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit cont de cheltuieli
Cont incepe cu - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe unul/mai multe conturi de cheltuieli care incep cu valoarea introdusa in camp;
Comanda - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita comanda.
Selectati tipul de export: XLSX.
Apasati butonul pentru vizualizarea raportului.
Raportul contine, conform selectiei realizate, totalitatea tranzactiilor inregistrate pe conturi de cheluieli, cu posibilitate de vizualizare a informatiilor privind documentul (registru, cod document, numar document si data document), contul corespondent, informatii din domeniul contului corespondent (Cod Furnizor), afisarea valorilor inregistrate, a explicatiei etc.
Notă
Se afiseaza in raport coloanele Zona si Purtator daca acestea au fost bifate din lista de valori afisata in campul Coloane.