Verificare Tranzactii Buget¶
Raportul prezinta, in format xlsx, totalitatea tranzactiilor operate in perioada selectata pe surse de finantare si/sau articole de buget, in functie de domeniul selectat pe interfata.
Alegeti: Rapoarte configurabile -> Financiar -> Buget -> Verificare Tranzactii Buget.
Setati optiunile de selectie:
2.1. Selectati optiunile:
Perioada - selectati perioada pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune luna curenta;
Business Unit - selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune Business Unit-ul radacina;
Domeniu - selectati domeniul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate (Angajamente/Plati/Costuri/Venituri/Incasari);
Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel.
2.2. Selectati filtrele:
Sursa de Finantare - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sursa de finantare;
Articol de Buget - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit articol de buget;
Zona - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita zona;
Purtator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit purtator care apartine zonei selectate anterior.
Selectati tipul de export: XLSX.
Apasati butonul pentru vizualizarea raportului.