Intarziere Operare Receptii

Clasa Functie ERP: jasper:/EMSYS_Reports/Standard/2Lo/04_Materials_Management/IntarziereOperareReceptii

Raportul are drept scop prezentarea situatiei operarii documentelor de achizitie, la nivel de Business Unit si Utilizator, reflectand numarul de zile intarziate in operarea acestora, determinata ca diferenta intre data operarii si data documentului. In situatia in care data operarii este mai mare decat data documentului, diferenta in zile este evidentiata cu culoarea rosie in functie de optiunile de selectie ale raportului. Raportul centralizeaza documentele cu data cuprinsa in perioada selectata pe interfata.

  1. Setati optiunile de selectie:

    1.1. Data Inceput si Data Sfarsit raport;

    1.2. Business Unit - Business Unit-ul pe care se inregistreaza receptia;

    1.3. Utilizator - utilizatorul responsabil cu inregistrarea documentelor;

    1.4. Se completeaza pe interfata numarul minim de zile de intarziere a operarii documentelor de receptie;

    1.5. Afisare Document Insotitor: se alege una din optiunile DA (pe langa documentul de receptie raportul afiseaza si documentul furnizorului) sau NU (raportul afiseaza doar documentul de receptie);

    1.6. Se completeaza pe interfata numarul maxim de zile de intarziere a operarii documentelor de receptie;

    1.7. Tip Receptie: se alege una din optiunile Toate (raportul afiseaza toate documentele de receptie), Furnizor (raportul afiseaza documentele de receptie inregistrate in baza documentelor provenite de la Furnizori) sau Transfer (raportul afiseaza documentele de receptie in baza documentelor provenite de la Parteneri cu Structura Interna);

    1.8. Afiseaza cu Rosu Diferenta >=: se va afisa cu culoarea rosie numarul de zile de intarziere mai mare sau egal cu valoarea completata pe interfata.

  2. Selectati tipul de export: PDF/XLS/XLSX.

Nota: Campurile pentru selectie raport cu „*” sunt obligatorii de completat.

Structura raportului este urmatoarea:

  • Registru: registrul de contabilitate in care se genereaza tranzactiile aferente documentelor de receptie;

  • Tranzactie: numarul de tranzactie aferent documentelor de receptie;

  • Document: raportul afiseaza documentele de receptie cu informatiile Cod Document, Numar Document, Data document (pentru Afisare Document Insotitor = DA raportul afiseaza si documentul furnizorului cu aceleasi informatii);

  • Furnizor: denumirea furnizorului;

  • Data Operare: reprezinta data efectiva de operare a documentelor de receptie;

  • Zile Intarziere: reprezinta diferenta in zile dintre data documentului de receptie si data operarii acestuia.