Situatia Cererilor de Cumparare¶
Raportul prezinta situatia cererilor de cumparare in perioada selectata.
Pentru realizarea raportului:
Alegeti Logistics -> Cumparari -> Standard -> Rapoarte -> Situatia Cererilor de Cumparare.
Alegeti optiunile de selectie (selectia se poate realiza pe cereri, comenzi, facturi, receptii):
2.1. Caseta Cereri:
O cerere - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Cerere;
Perioada Cerere - alegeti perioada pentru care doriti situatia;
Un Solicitant - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Solicitant;
Centru de Cost - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Zona si Purtator);
O Comanda - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Comanda;
Stare Cerere - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Stare = Deschisa/Lansata/Avizata Expert/Avizata Contabil/Aprobata;
2.2. Caseta Comenzi:
O Comanda - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Comanda;
Perioada Comanda - alegeti perioada pentru care doriti situatia;
Un Furnizor - se bifeaza pentru selectie pe Un Furnizor;
Un Cumparator - se bifeaza pentru selectie pe Un Cumparator;
Stare Comanda - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Stare = Deschisa/Aprobata/Anulata/Blocata/Finalizata/Inchisa;
Sortare Cumparator - se bifeaza Sortare Cumparator daca doriti ordonarea cererilor de cumparare dupa cumparator.
2.3. Caseta Facturi:
Interval - se bifeaza pentru selectie numere facturi. Se poate selecta un numar sau un interval de numere;
Serie Factura - se bifeaza pentru selectie pe o anumita serie de factura;
Perioada Factura - alegeti perioada pentru care doriti situatia;
2.4. Caseta Receptii:
Interval - se bifeaza pentru selectie numere notaq de receptie. Se poate selecta un numar sau un interval de numere;
Perioada Receptie - alegeti perioada pentru care doriti situatia;
Notă
In functie de optiunea selectata raportul va aduce cererile de cumparare conform selectiei realizate.
Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.