Situatia Cererilor de Cumparare

Raportul prezinta situatia cererilor de cumparare in perioada selectata.

Pentru realizarea raportului:

  1. Alegeti Logistics -> Cumparari -> Standard -> Rapoarte -> Situatia Cererilor de Cumparare.

  2. Alegeti optiunile de selectie (selectia se poate realiza pe cereri, comenzi, facturi, receptii):

2.1. Caseta Cereri:

  • O cerere - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Cerere;

  • Perioada Cerere - alegeti perioada pentru care doriti situatia;

  • Un Solicitant - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Solicitant;

  • Centru de Cost - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Zona si Purtator);

  • O Comanda - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Comanda;

  • Stare Cerere - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Stare = Deschisa/Lansata/Avizata Expert/Avizata Contabil/Aprobata;

2.2. Caseta Comenzi:

  • O Comanda - se bifeaza pentru selectie pe un anumit Nr. Comanda;

  • Perioada Comanda - alegeti perioada pentru care doriti situatia;

  • Un Furnizor - se bifeaza pentru selectie pe Un Furnizor;

  • Un Cumparator - se bifeaza pentru selectie pe Un Cumparator;

  • Stare Comanda - se bifeaza pentru selectie pe o anumita Stare = Deschisa/Aprobata/Anulata/Blocata/Finalizata/Inchisa;

  • Sortare Cumparator - se bifeaza Sortare Cumparator daca doriti ordonarea cererilor de cumparare dupa cumparator.

2.3. Caseta Facturi:

  • Interval - se bifeaza pentru selectie numere facturi. Se poate selecta un numar sau un interval de numere;

  • Serie Factura - se bifeaza pentru selectie pe o anumita serie de factura;

  • Perioada Factura - alegeti perioada pentru care doriti situatia;

2.4. Caseta Receptii:

  • Interval - se bifeaza pentru selectie numere notaq de receptie. Se poate selecta un numar sau un interval de numere;

  • Perioada Receptie - alegeti perioada pentru care doriti situatia;

Notă

In functie de optiunea selectata raportul va aduce cererile de cumparare conform selectiei realizate.

  1. Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.