Situatii Receptii Efectuate¶
Raportul prezinta situatia documentelor de receptii efectuate la nivel de furnizor, cumparator, articol/serviciu, coduri CPV, centre de cost in perioada selectata.
Pentru realizarea raportului:
Alegeti Logistics -> Cumparari -> Standard -> Rapoarte -> Situatii Receptii Efectuate.
Alegeti optiunile de selectie:
2.1. Selectati tipul de raport dorit:
Pe Furnizori;
Pe Cumparatori;
Pe Articole / Servicii;
Pe Articole / Servicii - Centralizat;
Pe Coduri CPV;
Pe Centre de Cost (Zone / Purtatori / Comenzi;
2.2. Alegeti Perioada pentru care doriti situatia.
2.3. Selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa consultati informatiile.
2.4. Alegeti Moneda in care va fi realizat raportul.
2.5. Rafinati selectia pentru raport prin completarea campurilor din caseta Filtrare Date:
Cumparatori: cumparatorul completat pe anterul comenzii de cumparare (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Furnizori: furnizorul de pe antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Grupe Furnizori: grupa de furnizori din care face parte furnizorul completat pe antetul receptie (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);
Regiuni: regiunea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);
Judete si Localitati: judetul si localitatea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de, respectiv Toate, Una sau Diferita de);
Organizatii Cumparari: organizatia de cumparari completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);
Canale de Aprovizionare: canalul de aprovizionare completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Divizii: divizia completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);
Agenti: agentul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Proiecte: proiectul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Articole: articolele completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul, Diferit de sau Niciunul);
Servicii: serviciile completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul, Diferit de sau Niciunul);
Grupe: grupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);
Subgrupe: subgrupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Toate, Una Diferita de);
Cod CPV: codul CPV asociat articolului / serviciului completat in detalierea receptiei(se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);
Zona / Purtator Cheltuiala: centru de cost(se bifeaza pentru selectie pe Zona - Unul / Diferit de, Purtator Cheltuiala - Toate / Unul / Diferit de, Comanda Lucru - Unul / Diferit de, Niciuna);
Tip Receptii: tipul de receptie (se pot selecta Receptii Planificate, Receptii Neplanificate sau Toate).
Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.