Comanda Client¶
Scop¶
Inregistrarea cerintelor de la client ca si comanda client.
Procedura¶
Apelati functia Logistics->Vanzari & Retail->Sales->Comenzi Clienti apasand butonul Arata .
Apelati butonul din partea de jos a ecranului si completati ecranul Informatii cu date referitoare la:
Data - data de inceput a comenzii;
Client - se apeleaza tasta F1 sau butonul pentru cautarea clientului in nomenclatorul de parteneri;
Responsabil - ADMINISTRATOR ( se selecteaza cu ajutorul tastei F1 sau se apasa butonul );
Organizatie - se seteaza automat de sistem in functie de drepturie de acces ale utilizatorului si reprezinta punctul de lucru din cadrul organizatiei;
Canal - codul canalului de distributie;
Divizie - codul diviziei prin care se efectueaza livrarea. Se alege N/A daca nu a fost configurat;
Agent - codul agentului de vanzari care se ocupa de comanda curenta. Se alege N/A daca nu a fost configurat;
Proiect - codul proiectului asociat cu comanda curenta. Se alege N/A daca nu a fost configurat;
Conditii de plata - se propun din nomenclatorul de parteneri; in cazul in care partenerul nu are setat codul de conditii de plata, se selecteaza prin apelarea tastei F1 sau se apasa . In functie de acest atribut se genereaza data scadentei pentru factura respectiva.
Finalizati introducerea antetului comenzii de cumparare apasand butonul .
Pe tab Specificatie apelati butonul Adaugare si completati informatiile:
Tip - S (Serviciu);
Serviciu - apelati tasta F1 sau butonul si culegeti codul serviciului care se vinde;
se apasa in campul Extensie in cazul in care pe factura respectiva trebuie sa apara anumite informatii (textul care apare pe factura);
Q – completati cantitatea vanduta din serviciul respectiv;
Pret – completati pretul de vanzare fara tva;
Se selecteaza obiectul de cost corespunzator daca informatiile nu corespund cu cele propuse din Nomenclator Servicii:
Zona – se selecteaza zona din care se vinde serviciul respectiv;
Purtator - se selecteaza purtatorul de venit;
Finalizati detalierea pentru fiecare serviciu apasand butonul Salvare .
Verificati informatiile introduse si finalizati prin apelarea butoanelor Confirmare si Aprobare.
Comanda se poate lista apeland butoanele si .
Atentie¶
O comanda (contract client) cu starea Aprobata se poate redeschide prin apelarea butoanelor Redeschidere si Anulare Confirmare .
Se poate apela butonul - pentru a vizualiza si / sau a lista un raport privind derularea contractului.