Servicii web UNSTPB preluare email/telefoane

Incarcare e-mail/telefoane

Descriere - Serviciu web utilizat pentru a incarca e-mailurile/telefoanele angajatilor

  • Se descarca aplicatia software Postman accesand acest link si se instaleaza pe statia locala

  • Dupa ce se finalizeaza instalarea se deschide aplicatia Postman image1

  • Din meniul aplicatiei se pozitioneaza pe POST si se selecteaza din lista derulanta metoda POST completand campul cu URL aplicatiei clientului: /upb-proiecte/rest/ems/fct/hr_core/obj/hrTelefoane/perm/add/uploadPhoneList (Ex: http://10.2.0.130:9997/upb-proiecte/rest/ems/fct/hr_core/obj/hrTelefoane/perm/add/uploadPhoneList)

  • Se selecteaza sectiunea Headers si se completeaza:

Key

Value

ERP_COMPANY_CODE

Codul firmei pe care se doreste incarcarea fisierului

ERP_USER_NAME

Numele utilizatorului care realizeaza incarcarea

ERP_USER_PASSWORD

Parola utilizatorului care realizeaza incarcarea

ERP_LOCALE

(Ex: ro)

image2

  • Se selecteaza sectiunea Body - selectie form-data, key - selectie file, Value - se incarca fisierul telephoane.json (fisierul JSON cu e-mailurile/telefoanele persoanelor)

image3

Fisier va contine o proprietate listData de tip array de obiecte. Obiectele trebuie sa contina proprtietatile:

  • cnp - codul numeric personal al salariatului

  • tip - tipul inregistrarii: MOBIL - telefon mobil, FIX - telefon fix, SERVICIU - telefon de serviciu, MOBSERV - telefon mobil de serviciu, EMAIL - adresa de mail institutionala, EMAILPERS - adresa de mail personala

  • valoare - adresa de mail sau telefonul (in functie de tip)

Exemplu - telephoane.json (se editeaza cu Edit with Notepad++)

Dupa ce se incarca fisierul se apasa butonul Send

Raspunsul va veni in doua scenarii:

1. Raspunsul scenariului 1 in caz de succes

{

„uploadResult”: „success”,

„listData”: []

}

2. Raspunsul scenariului 2 daca cel putin una din inregistrari nu a putut fi procesata

{

„uploadResult”: „error”,

„listData”: [

{

„cnp”: „1530510400369123”,

„tip”: „SERVICIU”,

„valoare”: „123”,

„errorMessage”: „Persoana cu CNP 1530510400369123 nu a putut fi identificata”

}

]

}

Fisierul rezultat in caz de eroare poate fi corectat si reincarcat asa cum este.

Dupa incarcarea cu succes al fisierului se pot verifica in Date Generale -> Telefoane & E-mail datele actualizate cu e-mailurile/telefoanele angajatilor.