Organigrama¶
Se defineste organigrama, structurile si posturile din cadrul acesteia:
Definire Organigrama:
Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal-> Setari-> Configurari-> Organigrama
Se actualizeaza campurile: Organigrama, Denumire, Din data.
Definire structuri Organigrama
Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal buton Organigrama
Se completeaza campurile: Din Data, Superior, Structura, Ultimul, Stare.
Definire stat functii
Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal buton Organigrama
Se alege structura unde se adauga posturile si se acceseaza sectiunea STAT FUNCTII.
Adaugare posturi:
Se completeaza campurile: Data inceput, Pozitie, Norma, Numar posturi, Nr Ore, Din care bugetate, Functia executie/conducere, COR, Clasa, Treapta, Studii, Grad, Gradatie, Stare.
Se pot importa din fisier excel utilizand butonul si import
Fisierul model in format excel se obtine utilizand butonul si export de pe o alta structura exitenta; respectiv de pe o structura pe care exista posturi definite.
Model fisier import:
Organigrama.xls
Stat_functii.xls
Asociere_persoana.xls