Organigrama

Se defineste organigrama, structurile si posturile din cadrul acesteia:

  1. Definire Organigrama:

    Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal-> Setari-> Configurari-> Organigrama

    Se actualizeaza campurile: Organigrama, Denumire, Din data.

  2. Definire structuri Organigrama

    Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal buton image21 Organigrama

    Se completeaza campurile: Din Data, Superior, Structura, Ultimul, Stare.

  3. Definire stat functii

    Se acceseaza functia Human Resources&Payroll -> Administrare Personal buton image21 Organigrama

    Se alege structura unde se adauga posturile si se acceseaza sectiunea STAT FUNCTII.

    Adaugare posturi:

    Se completeaza campurile: Data inceput, Pozitie, Norma, Numar posturi, Nr Ore, Din care bugetate, Functia executie/conducere, COR, Clasa, Treapta, Studii, Grad, Gradatie, Stare.

Se pot importa din fisier excel utilizand butonul image1 si import image7

Fisierul model in format excel se obtine utilizand butonul image1 si export image8 de pe o alta structura exitenta; respectiv de pe o structura pe care exista posturi definite.

Model fisier import:

Organigrama.xls

Stat_functii.xls

Asociere_persoana.xls