Administratie¶
A. Business Unit Administratie¶
1. Identificati si selectati un Business Unit Frunza (subordonat Business Unit-ului Firma) cu atributele Ultim = „Da” si Contabilitate = „Nu”.
2. Apasati butonul (Copiez) si actualizati, conform Definitiei Model „ADMINISTRATIE - ADMINISTRATIE”, cu informatiile proprii.
a. In sectiunea Definire actualizati campurile:
Cod - Codul Business Unit-ului Administratie;
Denumire - Numele Business Unit-ului Administratie.
3. Apasati butonul (Ok) pentru salvarea inregistrarii.
4. Pentru definirea unui Business Unit Administratie nou:
a. Pozitionati-va pe Business Unit-ul actualizat la pasul anterior;
b. Urmati pasii 1-3 de mai sus folosind butonul (Copiez).
Observatii: Nu se actualizeaza tab-urile Decontare si Costuri.
B. Centru de Profit Administratie¶
1. Identificati Definitia Model „CHELT.ADMINISTRATIVE - CHELTUIELI ADMINISTRATIVE”;
2. Actualizati, daca este cazul, Centrul de Profit Model „CHELT.ADMINISTRATIVE - CHELTUIELI ADMINISTRATIVE”:
Apasati butonul (Modific);
Actualizati campurile Cod si Denumire;
Apasati butonul (Ok) pentru salvarea inregistrarii.
C. Fond Administratie¶
1. Identificati Definitia Model „ADMINISTRATIE - ADMINISTRATIE”;
2. Actualizati, daca este cazul, Fondul Model „ADMINISTRATIE - ADMINISTRATIE”:
Apasati butonul (Modific);
Actualizati campurile Cod si Denumire;
Apasati butonul (Ok) pentru salvarea inregistrarii.
D. Structura ABC Obiecte de Cost Administratie¶
Adaugati Administratia in Structura ABC pe Purtatori de Cheltuieli urmand procedura de mai jos.
Apelati functia Financiar->Definitii Generale->Liste Rezervate.
1. Identificati Codul de Lista „Y01 - DEPARTAMENT”.
2. Adaugati, pe Lista identificata la punctul 1., Administratia prin copierea Definitiei Model „10 - SANTIER 1”:
a. Apasati butonul (Copiez);
b. Actualizati campurile Cod Lista si Den. Cod cu informatiile Administratiei;
c. Apasati butonul (Ok) pentru salvarea inregistrarii.