Situatia Comenzilor Intarziate

Apelati functia Logistics->Vanzari & Retail->Sales, sectiunea Rapoarte->Situatia Comenzilor Intarziate.

Generati raportul Situatia Comenzilor Intarziate:

1. Selectati Tipul de Raport dorit:

  • pe Responsabili;

  • pe Agenti;

  • pe Regiuni;

  • pe Localitati;

  • pe Clienti.

2. In sectiunea Perioada - selectati Perioada pentru care doriti Situatia Comenzilor Intarziate.

3. In sectiunea Selectie Date Raport selectati cu image1 (F1) in campul BU Business Unit-ul pentru care doriti afisarea Raportului. In cazul selectarii unui Business Unit de Tip=Nod, atunci se poate bifa si optiunea Detaliere pe BU.

4. Alegeti optiunile de selectie dorite in sectiunea Filtrare date:

  • Responsabili - Responsabilul completat pe antetul Comenzii Client (se poate selecta un Responsabil sau toti);

  • Clienti - Clientul completat pe antetul Comenzii Client (se poate selecta un Client sau toti). In plus, se pot filtra Partenerii care fac parte din cadrul organizatiei sau nu in campul Parteneri Structura Interna;

  • Grupe Clienti - Grupa de Clienti din care face parte Clienti completat pe antetul Comenzii Client (se poate selecta o Grupa sau toate);

  • Regiuni - Regiunea din care face parte Clientul completat in antetul Comenzii Client (se poate selecta o Regiune sau toate);

  • Judete - Localitati - Judetul - Localitatea din care face parte Clientul completat in antetul Comenzii Client (se poate selecta un/o Judet/Localitate sau toate);

  • Canale Distributie- Canalul de distributie completat in antetul Comenzii Client (se poate selecta un Canal de Distributie sau toate);

  • Organizatii - Organizatia de Vanzari completata in antetul Comenzii Client (se poate selecta o Organizatie de Vanzari sau toate);

  • Divizii - Divizia completata in antetul Comenzii Client (se poate selecta o Divizie sau toate);

  • Agenti - Agentul completat in antetul Comenzii Client (se poate selecta un Agent sau toti);

  • Proiecte - Proiectul completat in antetul Comenzii Client (se poate selecta un Proiect sau toate);

  • Articole - Articolele completate in detalierea Comenzii Client (se poate selecta un Articol sau toate);

  • Servicii - Serviciile completate in detalierea Comenzii Client (se poate selecta un Serviciu sau toate);

  • Grupe / Subgrupe - Grupa/Subgrupe din care face parte Articolul/Serviciul completat in detalierea Comenzii Client (se poate selecta o Grupa/Subgrupa sau toate).

Notă

In functie de optiunea selectata Raportul va aduce Comenzile Intarziate conform selectiei realizate.

5. Actionati butonul image2 pentru executia Raportului.

Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.