Alte Configurari ------------------- In urma definirii utilizatorului vor fi necesare drepturi de confidentialitate salarii pentru utilizatorii care opereaza in modulul de Salarii: 1. Acordare confidentialitate salarii: Se acceseaza functia **Administrator -> Drepturi de acces -> Confidentialitate -> Confidentialitate Salarii** si pentru utilizatorul nou creat se vor adauga drepturi de confidentialitate la nivelul tabelelor de salarii. In functie de drepturile de confidentialitate se vor putea realiza actualizari de date, calcul de salarii, generare de nota contabila salarii, declaratii, repartizari bugetare, generare de angajamente salarii, generare si transfer in Alop de ordonantari la plata sau se vor putea vizualiza rapoarte la nivelul functiilor pe care utilizatorul are dreptul de acces. Dreptul de acces al unui utilizator la nivelul unei tabele poate fi restrans pana la nivel de: - **Marca** – marca pentru care are drept de acces utilizatorul - **Sectie** – primul nivel organizatoric pentru care are drept de acces utilizatorul - **Atelier** – al doilea nivel organizatoric pentru care are drept de acces utilizatorul - **Formatie** – formatia la nivelul careia are drept de acces utilizatorul - **Tip drept** – tipul de drept poate fi **total** sau la nivel de **camp** (alegandu-se campurile din tab-ul *2.Detaliere*) Tipul deptului de acces al utilizatorului la nivelul tabelei poate fi - **Vizualizare** – se pot doar vizualiza datele - **Adaugare** – se pot realiza adaugari de date - **Modificare** – se pot realiza modificari de date - **Drept total** - se pot realiza actualizari de orice fel asupra datelor la nivelul tabelei 2. Copiere drepturi acces Pentru utilizatorii nou creati, daca se doreste acordarea acelorasi drepturi ca ale unui utilizator deja existent, in mod automat, se poate folosi butonul de copiere drepturi |image1|. Se alege utilizatorul de pe care se copiaza drepturile si utilizatorul pentru care se copiaza drepturile. Se apasa *Ok*. .. |image1| image:: CopiereHR.png