=============================
3. Administrare date personal
=============================

Se testeaza prin actualizarea de date in submodulul **Human Resources & Payroll ->Administrare Personal**.

Se introduc, pe fiecare din functiunile existente, date si se verifica posibilitatile de adaugare, stergere, copiere si modificare:

Testarea trebuie sa cuprinda introducerea unui angajat cu toate datele aferente, cat si a tuturor tipurilor de contracte care sunt gestionate in aplicatie pe relatia angajat si angajator.

Se acceseaza functia **Administrare Personal** -> butonul |image10| Persoane.

In sectiunea `Persoane <../../../HR/notocpage/8X_persoane.html>`__ se adauga o noua inregistrare, se verifica toate posibilitatile de cautare: dupa marca, nume, prenume, cnp.

A se vedea procedura: `Adaugare Salariat <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/angajaresalariat.html>`__ 

Pentru adaugarea unui contract pentru un salariat existent exista doua posibilitati de adaugare.

A se vedea procedurile:

`Adaugare Contract de Munca <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/adaugarecontract.html>`__ 

sau

`Copiere Contract de Munca <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/copierecontract.html>`__ 



.. |image10| image:: poze/Persoane.png