5. Confidentialitate tabele ============================= Raportul prezinta situatia drepturilor de confidentialitate acordate tabelelor. Raportul se obtine la nivel de Business Unit. 1. Alegeti: **Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->5. Confidentialitate Tabele**. 2. Setati optiunile de selectie: 2.1. Selectati optiunile: - **Export Excel** - este bifata implicit aceasta optiune pentru obtinerea detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel; 2.2. Selectati filtrele: - **Business Unit** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit Business Unit; - **Stare Utilizatori** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati); - **Utilizator** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator; - **Sectie** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sectie; - **Atelier** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit atelier; - **Formatie** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita formatie; - **Angajat** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit angajat. 3. Raportul se poate obtine in formatul dorit (**pdf/xls/xlsx/docx**). Apasati butonul |image0|. .. |image0| image:: ../../../../../Resources/Images/Prodinf/Start_Report.jpg