Verificare Tranzactii Buget ======================================================= Raportul prezinta, in format xlsx, totalitatea tranzactiilor operate in perioada selectata pe surse de finantare si/sau articole de buget, in functie de domeniul selectat pe interfata. 1. Alegeti: **Rapoarte configurabile -> Financiar -> Buget -> Verificare Tranzactii Buget**. 2. Setati optiunile de selectie: 2.1. Selectati optiunile: - **Perioada** - selectati perioada pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune luna curenta; - **Business Unit** - selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune Business Unit-ul radacina; - **Domeniu** - selectati domeniul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate (Angajamente/Plati/Costuri/Venituri/Incasari); - **Export Excel** - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel. 2.2. Selectati filtrele: - **Sursa de Finantare** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sursa de finantare; - **Articol de Buget** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit articol de buget; - **Zona** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita zona; - **Purtator** - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit purtator care apartine zonei selectate anterior. 3. Selectati tipul de export: **XLSX**. 4. Apasati butonul |image0| pentru vizualizarea raportului. .. |image0| image:: ../../../../Resources/Images/Prodinf/Start_Report.jpg