=========================== Situatii Receptii Efectuate =========================== Raportul prezinta situatia documentelor de receptii efectuate la nivel de furnizor, cumparator, articol/serviciu, coduri CPV, centre de cost in perioada selectata. Pentru realizarea raportului: 1. Alegeti **Logistics -> Cumparari -> Standard -> Rapoarte -> Situatii Receptii Efectuate.** 2. Alegeti optiunile de selectie: 2.1. Selectati tipul de raport dorit: - *Pe Furnizori*; - *Pe Cumparatori*; - *Pe Articole / Servicii*; - *Pe Articole / Servicii - Centralizat*; - *Pe Coduri CPV*; - *Pe Centre de Cost (Zone / Purtatori / Comenzi*; 2.2. Alegeti *Perioada* pentru care doriti situatia. 2.3. Selectati *Business Unit-ul* pentru care doriti sa consultati informatiile. 2.4. Alegeti *Moneda* in care va fi realizat raportul. 2.5. Rafinati selectia pentru raport prin completarea campurilor din caseta *Filtrare Date:* - *Cumparatori*: cumparatorul completat pe anterul comenzii de cumparare (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Furnizori*: furnizorul de pe antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Grupe Furnizori*: grupa de furnizori din care face parte furnizorul completat pe antetul receptie (se bifeaza pentru selectie pe *Una* sau *Diferita de*); - *Regiuni*: regiunea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Una* sau *Diferita de*); - *Judete si Localitati*: judetul si localitatea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*, respectiv *Toate*, *Una* sau *Diferita de*); - *Organizatii Cumparari*: organizatia de cumparari completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe *Una* sau *Diferita de*); - *Canale de Aprovizionare*: canalul de aprovizionare completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Divizii*: divizia completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe *Una* sau *Diferita de*); - *Agenti*: agentul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Proiecte*: proiectul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Articole*: articolele completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Unul*, *Diferit de* sau *Niciunul*); - *Servicii*: serviciile completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Unul*, *Diferit de* sau *Niciunul*); - *Grupe*: grupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Una* sau *Diferita de*); - *Subgrupe*: subgrupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe *Toate*, *Una* *Diferita de*); - *Cod CPV*: codul CPV asociat articolului / serviciului completat in detalierea receptiei(se bifeaza pentru selectie pe *Unul* sau *Diferit de*); - *Zona / Purtator Cheltuiala*: centru de cost(se bifeaza pentru selectie pe Zona - *Unul* / *Diferit de*, Purtator Cheltuiala - *Toate* / *Unul* / *Diferit de*, Comanda Lucru - *Unul* / *Diferit de*, *Niciuna*); - *Tip Receptii*: tipul de receptie (se pot selecta *Receptii Planificate*, *Receptii Neplanificate* sau *Toate*). 3. Actionati butonul *Start* pentru realizarea raportului.