===================== Refuz Service Request ===================== Scop ---- Refuzare Rezolvare Service Request (SR) Prerechizite ------------ - Validarea SR-ului de catre consultant; - Solicitantul refuza acceptarea inchiderii SR-ului. Procedura --------- Solicitantul are posibilitatea de a refuza propunerea de rezolvare a cerintei. Fluxul de refuz a unui Service Request presupune: **1.** Dupa trimiterea spre aprobare a SR-ului de catre consultant (statusul acestuia va fi *Aprob Inchidere*), aplicatia genereaza automat un mesaj catre adresa de e-mail a solicitantului, de forma: *Cererea cu nr. ... privind:* *"Subiect SR"* *a fost rezolvata* *Bugetul final este de ... minute.* *Pentru acceptarea accesati link-ul* `Aproba Inchidere <Aproba Inchidere>`_ *sau serviciul http://suport.emsys.ro* *Pentru refuz accesati link-ul* `Refuz Inchidere <Refuz Inchidere>`_ *sau serviciul http://suport.emsys.ro* *In cazul in care nu dati o rezolutie in termen de* **5** *zile cererea dumneavoastra se va inchide automat.* **2.** Pentru refuzul serviciului, solicitantul are doua posibilitati: a. accesati link-ul **Refuz Inchidere**, ce va deschide intr-un browser internet un ecran in care completati motivul refuzului si apasati butonul *Refuza*. Ulterior, se va deschide pagina de logare in aplicatie cu mesajul *Am primit refuzul dumneavoastra pentru aceasta cerere*. b. sau, parcurgeti pasii: - accesati serviciul http://suport.emsys.ro; - pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul **Service Request**; - apasati butonul *Inchidere SR*, din partea de sus a ecranului; - apelati butonul *Aproba Inchidere*; - completati, in fereastra deschisa, motivul refuzului si apasati butonul **Refuza**. .. note:: In cazul in care nu este vizibil butonul **Inchidere SR** in partea de sus a ecranului, acesta poate fi inclus in primul set de sageti. SR-urile ce au fost refuzate au starea **Refuzat**, detalierea acestora contine mesajul **CERERE CU BUGET NEAPROBAT**, iar motivul refuzului este afisat in sectiunea comentarii, evidentiat cu culoare rosie. .. warning:: In situatia in care solicitantul refuza inchiderea SR-ului, activitatea acestuia este blocata, nemaiavand posibilitatea crearii unui nou SR. Deblocarea activitatii se realizeaza automat prin inchiderea SR-ului refuzat. La crearea unui nou SR, solicitantul va intampina eroarea: *Suportul pentru compania dumneavoastra nu este disponibil intrucat aveti cereri cu bugetul neaprobat. Va rugam sa contactati responsabilul dumneavoastra de contract.* **Inchiderea unui SR refuzat** se realizeaza astfel: - pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul **Service Request**; - accesati primului set de sageti, din partea de sus a browse-ului; - apasati butonul **Inchidere SR**.