Configurare Variabile Setare pentru Verificare Documente Furnizori/Clienti ========================================================================== Pentru a se evita introducerea de mai multe ori a unei facturi sau a unui document de plata sau incasare, la introducerea tranzactiilor in registre de contabilitate sau prin fenomene economice, se vor defini variabilele de setare : FUVERDOC+, FUVERDOC- pentru furnizori CLVERDOC+, FUVERDOC- pentru clienti 1. Alegeti: **Administrator -> Configurare->Configurare Aplicatie->Setari->Variabile Specifice Firmei** 2. Adaugati: 2.1. Nume Variabila : specificate mai sus 2.2. Tip Variabila Integer 2.3. Explicatie: Numarul de perioade anterioare/urmatoare pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document pentru furnizor/client 2.4. Valoare : o valoare egala cu numarul de luni pentru care se face verificarea |image0|\ Atentie - Daca variabilele sunt nedefinite sau definite cu valoarea zero - nu se face verificarea documentelor introduse in sistem - Pentru variabilele FUVERDOC+ si CLVERDOC+ - **valoare** reprezinta numarul de perioade incepand cu luna curenta pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document - Pentru variabilele FUVERDOC- si CLVERDOC- - **valoare** reprezinta numarul luni anterioare pana la luna curenta pentru care se verifica in vederea atentionarii utilizatorului pentru introducerea aceluiasi document - Verificarea se realizeaza pe acelasi cod de document, numar si data document - Mesajul afisat este de atentionare. Se afiseaza maxim 5 inregistrari. In cazul in care sunt mai mult de 5 tranzactii lista este continuata cu "........." .. |image0| image:: ../../../Resources/Images/Prodinf/exclamation_octagon_fram.png