Listare Dinamica Pontaje in Excel

Scop

Este un raport pontaje dinamic specific fiecarei organizatii cu tipurile de ore / zile definite in functiunea Configurare Pontaje. Ordinea coloanelor de pontaj impreuna cu etichetele coloanelor (capul de tabel) se genereaza pentru fiecare cod de pontaj in functie de configurarile existente pe functia: Administrator -> Configurare -> Configurare Salarii -> Configurare Pontaje

Proces

  1. Alegeti Human Resources - > Rapoarte configurabile - > Listare Dinamica Pontaje in Excel

  2. Selectati:

Selectie

Descriere si Reguli de Utilizare

Valoare Implicita

Anul

Anul pentru care se selecteaza raportul; Se sterge valoarea implicita si se poate selecta alta valoare de la sageata Anul

2018 (perioada salariala actuala)

Luna

Luna pentru care se selecteaza raportul; se sterge valoarea implicitta si se poate selecta alta valoare de la sageata Luna

Exemplu: 3 (luna martie)

Marca

Luna pentru care se selecteaza raportul; se sterge valoarea implicitta si se poate selecta alta valoare de la sageata Luna

Se afiseaza angajatii ordonati dupa marca

Sectie

— Semnifica Toate sucursalele Se sterg cele 3 linii si se alege de la sageata sucursala

Se afiseaza codurile si denumirile sucursalelor

Atelier

— Semnifica Toate departamentele Se sterg cele 3 linii si se alege de la sageata departamentul

Se afiseaza codurile si denumirile departamentelor

Activitate

— Semnifica Toate compartimentele Se sterg cele 3 linii si se alege de la sageata activitatea

Se afiseaza codurile si denumirile activitatilor

Categorie

— Semnifica Toate pontajele Se sterg cele 3 linii si se alege de la sageata codul de pontaj

Se afiseaza codurile si denumirile codurilor de pontaj

Cod pontaj

— Semnifica Toate pontajele Se sterg cele 3 linii si se alege de la sageata codul de pontaj

Se afiseaza codurile si denumirile codurilor de pontaj

  1. Configurati Mod Afisare Coloane Optionale

    3.1. La Sfarsit: raportul se genereaza cu Informatiile Optionale la sfarsitul raportului, dupa coloanele cu valori.

    3.2. La Inceput: raportul se genereaza cu Informatiile Optionale la inceputul raportului, intre coloanele cu datele angajatului (marca, nume, prenume) si coloanele cu valori

  2. Configurati Capul de Tabel adica ordinea coloanelor de pontaj impreuna cu etichetele coloanelor. Bifati coloanele in Afisare Coloane Optionale. Bifati Toate Coloanele sau Coloane Norma (sunt incluse campurile din pontaj cu atributul GRUP = NV)

  3. Selectati formatul de realizare al raportului: PDF, XLS, XLSX, DOCX, ODT

Atentie Atentie:

  • Pentru anulare selectie se utilizeaza tasta F5.

  • Pentru cautarea unui atribut (exempul: Sporuri) se utilizeza combinatia detaste CTRL+F – apare pe bara de subsol o casuta in care se scrie textul cautat