sit_statistice

??

Situatii Statistice

Scop: Obtinere situatii statistice: S1, S3.

Selectati perioada salarii.

La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada salarii curenta/deschisa;

Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: image0sau tasta image1;

Pentru Situatia S2:

Se apeleaza functia ?Human Resources (HR)->Rapoarte (HR_RP)->Statistice->Situatie Statistica S2.

Tip expresie ? Reprezinta expresia pentru care pun sumele in cimpul Expresie.. . Acest cimp poate lua valorile: „Salariul de baza brut”, „Salariul brut realizat”, „Ore Suplimentare”, „Ore timp normal”, „Profit+Alte fonduri”, „Ore medie saptaminala”.

Sume obtinute prin calcul ? Reprezinta toate tipurile de sume care compun salariul de baza brut/salariul brut realizat.

Ore timp normal - Reprezinta toate tipurile de ore care compun ore timp normal.

Daca se doreste sa se modifice configurarea tipurilor de expresii se realizeaza in campul „Tip Expresie ” astfel : se selecteaza cu dublu click din campul „Expresie” elementele de tip salarial necesare compunerii formulei matematice. Se folosesc operatorii „+” si „-” din dreapta campului. „C”-ul are rolul de a sterge in intregime expresia.

Limita minima, Limita maxima ? Limitele de sume pentru configurarea coloanelor din situatie.

Categorii personal muncitori ? Se bifeaza doar categoriile care reprezinta muncitorii, restul fiind trecuti automat in sectiunea: «Alte Categorii de Salariati»

Se salveaza datele apasind butonul de Salvare , se alege de pe tab-ul Optiuni modalitatea de listare Ecran/ Fisier/Pdf/Excel/Imprimantasi se apasa butonul Listeaza;

image2 Datele se pot salva intr-un sablon (Nume sablon), care ulterior se poate utiliza;

?

Pentru Situatiile S1, S3:

Se apeleaza functia ?**Human Resources (HR)->Rapoarte (HR_RP)->Statistice->Situatie Statistica.**

Utilizatorul se pozitioneaza pe inregistrarea numita; RAPORT STATISTIC S1-LUNAR sau S3CAP1,S3CAP2,S3CAP3B,S3CAP4.

  • Pe tab-ul 3.Listare->Selectie principala

An fiscal, De la luna , La luna: se seteaza implicit, functie de perioada salarii selectata; aceste valori se pot modifica;

Numar plata: implicit 0; se poate modifica;

Firma: bifa este implicita la nivel de firma; situatia se va efectua la nivel de firma;

Filiala: situatia pe filiale; se bifeaza si se selecteaza din lista derulanta fiecare filiala pentru care se listeaza situatia, utilizand butonul image3;

Posibilitati selectie: Categorie personal, Activitate, Indice, Structura plata Nivel 1, Structura plata Nivel 2;

Selectie Categorie personal, Activitate, Indice: se bifeaza; in cadrul acestora se selecteaza unul sau mai multe itemuri, dupa care apasa butonul OK; Toate: image4.

Excludere Fond Handicapati: se bifeaza, daca este cazul;

  • Pe tab-ul Selectie principala

Se poate realiza si selectie secundara: Categorie de personal, Structura de plata Nivel 1, Structura de plata Nivel 2, Indice; se bifeaza; selectie Una/Unul: se utilizeaza tasta F1;

  • Pe tab-ul 1.Optiunise alege modalitatea de listare Ecran/ Fisier/Pdf/Excel/Imprimanta.

Pentru finalizare se apasa butonul Start image5.

Revenire in meniul principal: se apasa butonul Iesire image6.

?

?