Situatie Documente Client

Clasa Functie ERP: jasper:/EMSYS_Reports/Standard/1Fi/08_Clients/SituatieDocumenteClient

Raportul Situatie Documente Client reprezinta o evidenta a documentelor la nivel de client si cont, in perioada selectata pe interfata. Acest raport cuprinde documentele emise catre client, si arata pentru fiecare factura documentul de incasare prin care s-a defalcat. Documentele neasociate sunt evidentiate cu albastru.

  1. Setati optiunile de selectie:

    1.1. Data raport – data de referinta luata in calcul pentru afisarea datelor;

    1.2. Business Unit – Business Unit - ul la nivelul caruia se doreste vizualizarea informatiilor;

    1.3. Client – se selecteaza clientul pentru vizualizarea raportului la nivel de client;

    1.4. Cont – permite afisarea informatiilor la nivel de cont;

    1.5. Asocieri:

    • Pana la data selectata - afiseaza documentele care au fost defalcate pana la data selectata;

    • La zi - afiseaza documentele ce au defalcarile la zi;

    1.6. Stare Documente:

    • Toate - cuprinde toate documentele, atat asociate cat si neasociate;

    • Neasociate - cuprinde doar documentele care nu au fost asociate;

    1.7. Referinta – selectie la nivel de referinta;

    1.8. Referinta incepe cu – selectie la nivel de referinta care incepe cu valoarea introdusa in campul respectiv.

  2. Selectati tipul de export: PDF/XLS/XLSX.

  3. Apelati butonul START pentru vizualizarea Raportului.

Raportul a fost actualizat cu urmatoarele coloane:

  • Numar Factura – reprezinta numarul facturii emise catre client;

  • Data Factura – data emiterii facturii;

  • Serie – seria facturii emise catre client;

  • Numar – numarul documentului de incasare cu care s-a asociat sau urmeaza a fi asociata factura;

  • Data – data documentului de incasare;

  • Sold – valoarea facturilor. Daca valoarea soldului e negativa, atunci documentul asociat este o factura de storno.

  • Achitat – valoarea incasarilor;

  • Sold – soldul clientului dupa fiecare incasare;

  • Cont – simbolul contului selectat;

  • Cont coresp. - conturile corespondente aferente defalcarilor.