Verificare Tranzactii Buget

Raportul prezinta, in format xlsx, totalitatea tranzactiilor operate in perioada selectata pe surse de finantare si/sau articole de buget, in functie de domeniul selectat pe interfata.

  1. Alegeti: Rapoarte configurabile -> Financiar -> Buget -> Verificare Tranzactii Buget.

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati optiunile:

    • Perioada - selectati perioada pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune luna curenta;

    • Business Unit - selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate. Implicit se propune Business Unit-ul radacina;

    • Domeniu - selectati domeniul pentru care doriti sa obtineti situatia documentelor inregistrate (Angajamente/Plati/Costuri/Venituri/Incasari);

    • Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel.

    2.2. Selectati filtrele:

    • Sursa de Finantare - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita sursa de finantare;

    • Articol de Buget - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit articol de buget;

    • Zona - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita zona;

    • Purtator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit purtator care apartine zonei selectate anterior.

  3. Selectati tipul de export: XLSX.

  4. Apasati butonul image0 pentru vizualizarea raportului.