Casare Echipament de Protectie¶
Scop¶
Inregistrarea casarii echipamentelor de protectie aflate in folosinta, concomitent cu descarcarea responsabilitatii, pe baza de proces verbal de casare. Nu pot fi casate decat echipamentele de protectie aflate in gestiuni de tip „H”. Prin casarea echipamentelor de protectie se realizeaza iesirea din evidenta cantitativ-valorica a stocurilor a echipamentelor de protectie casate.
Procedura¶
Apelati functia Logistics->Stocuri->Iesiri->Casare Obiecte Echipament de Protectie apasand butonul Arata .
2. Apasati butonul din partea de jos a ecranului sau butonul si completati ecranul Informatii cu date referitoare la: Cod document, Nr. Document, Data Document si Gestiunea Predatoare. Apelati butonul pentru a finaliza introducerea antetului de document.
Pe tab Specificatie adaugati pozitiile prin selectarea articolelor care vor fi incluse in bonul de casare si completarea informatiilor solicitate de sistem.
Finalizati detalierea pentru fiecare articol apasand butonul Salvare .
Verificati informatiile introduse si aprobati documentul prin apelarea butonul Aprobare . In urma acestei operatiuni se propune pretul de intrare in folosinta aferent lotului respectiv.
Puteti verifica documentul prin apelarea butoanelor si . De asemenea, verificarea valorii la nivel de document se poate realiza accesand butonul .
Finalizati documentul prin apelarea butonului Validare , pentru actualizarea datelor in domeniul Stocuri si generarea propunerii de contare.
Apelati butonul pentru a reveni la meniul principal sau pentru a iesi din functia Stocuri.
9. Apelati functia Financial->Contabilitate Financiara->Registre de contabilitate si selectati registrul pe care s-a inregistrat documentul.
10. Selectati tranzactia si apoi apelati butonul pentru contarea tranzactiei.
Refacerea propunerii de contare in cazul in care inregistrarea initiala a fost stearsa din registrul contabil se realizeaza astfel:
pe functia Casare Echipament de Protectie apelati din nou butonul Validare si se genereaza o noua propunere de contare.
Atentie¶
La intrarea pe tipul de document Stocuri utilizatorul poate vedea toate tranzactiile disponibile in functie de drepturile sale de acces pe Business Unit-uri.
Cautarea unui document se poate realiza cu ajutorul butonului Filtrare rapida. Pentru filtrarea anumitor documente sau sortarea acestora se apeleaza butonul Setari din coltul stanga sus al ecranului.
Un document cu stare Aprobat se poate redeschide, modifica si sterge prin apelarea butonului Anulare Aprobare .
O tranzactie validata nu poate fi anulata decat printr-o alta tranzactie de Stornare introdusa pe acelasi tip de document Stocuri. A se consulta procedura Stornare Automata .
Revalidarea unei tranzactii NU reface informatiile din domeniul Stocuri, ci numai pe cele din registrul de contabilitate - nota contabila.