Refuz Service Request

Scop

Refuzare Rezolvare Service Request (SR)

Prerechizite

  • Validarea SR-ului de catre consultant;

  • Solicitantul refuza acceptarea inchiderii SR-ului.

Procedura

Solicitantul are posibilitatea de a refuza propunerea de rezolvare a cerintei.

Fluxul de refuz a unui Service Request presupune:

1. Dupa trimiterea spre aprobare a SR-ului de catre consultant (statusul acestuia va fi Aprob Inchidere), aplicatia genereaza automat un mesaj catre adresa de e-mail a solicitantului, de forma:

Cererea cu nr. … privind:

„Subiect SR”

a fost rezolvata

Bugetul final este de … minute.

Pentru acceptarea accesati link-ul Aproba Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro

Pentru refuz accesati link-ul Refuz Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro

In cazul in care nu dati o rezolutie in termen de 5 zile cererea dumneavoastra se va inchide automat.

2. Pentru refuzul serviciului, solicitantul are doua posibilitati:

a. accesati link-ul Refuz Inchidere, ce va deschide intr-un browser internet un ecran in care completati motivul refuzului si apasati butonul Refuza. Ulterior, se va deschide pagina de logare in aplicatie cu mesajul Am primit refuzul dumneavoastra pentru aceasta cerere.

  1. sau, parcurgeti pasii:

  • accesati serviciul http://suport.emsys.ro;

  • pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;

  • apasati butonul Inchidere SR, din partea de sus a ecranului;

  • apelati butonul Aproba Inchidere;

  • completati, in fereastra deschisa, motivul refuzului si apasati butonul Refuza.

Notă

In cazul in care nu este vizibil butonul Inchidere SR in partea de sus a ecranului, acesta poate fi inclus in primul set de sageti.

SR-urile ce au fost refuzate au starea Refuzat, detalierea acestora contine mesajul CERERE CU BUGET NEAPROBAT, iar motivul refuzului este afisat in sectiunea comentarii, evidentiat cu culoare rosie.

Atenționare

In situatia in care solicitantul refuza inchiderea SR-ului, activitatea acestuia este blocata, nemaiavand posibilitatea crearii unui nou SR. Deblocarea activitatii se realizeaza automat prin inchiderea SR-ului refuzat.

La crearea unui nou SR, solicitantul va intampina eroarea:

Suportul pentru compania dumneavoastra nu este disponibil intrucat aveti cereri cu bugetul neaprobat. Va rugam sa contactati responsabilul dumneavoastra de contract.

Inchiderea unui SR refuzat se realizeaza astfel:

  • pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;

  • accesati primului set de sageti, din partea de sus a browse-ului;

  • apasati butonul Inchidere SR.