============================= 3. Administrare date personal ============================= Se testeaza prin actualizarea de date in submodulul **Human Resources & Payroll ->Administrare Personal** Se introduc, pe fiecare din functiunile existente, date si se verifica posibilitatile de adaugare, stergere, copiere si modificare: Testarea trebuie sa cuprinda introducerea unui angajat cu toate datele aferente, cat si a tuturor tipurilor de contracte care sunt gestionate in aplicatie pe relatia angajat si angajator. Se acceseaza functia **Administrare Personal** -> butonul |image10| Persoane. In sectiunea `Persoane <../../../HR/notocpage/8X_persoane.html>`__ se adauga o noua inregistrare, se verifica toate posibilitatile de cautare: dupa marca, nume, prenume, cnp. A se vedea procedura: `Adaugare Salariat <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/angajaresalariat.html>`__ Pentru adaugarea unui contract pentru un salariat existent exista doua posibilitati de adaugare. A se vedea procedurile: `Adaugare Contract de Munca <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/adaugarecontract.html>`__ sau `Copiere Contract de Munca <../../../HR/8X_resurseumane/persoane/angajaresalariat/copierecontract.html>`__ .. |image10| image:: poze/Persoane.png