Rapoarte ======== Rapoartele din Cash Management permit consultarea atat a tranzactiilor operate pe case si banci, cat si stadiul seriilor si numerelor documentelor utilizate. Orice raport se configureaza de catre utilizator prin setarea modalitatii de grupare / ordonare si selectia anumitor informatii. Informatiile se pot afisa la nivel de tranzactie sau centralizat, pe o anumita perioada de timp, aferente unui cont de casa / banca sau unei casierii / banci, pentru un anumit utilizator sau pentru toti. 1. **Borderou incasari** - prezinta toate incasarile efectuate in perioada selectata (rulajul pe incasari), cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT: In sectiunea **Tip Raport** se configureaza gruparea informatiilor in raport: - Total : gruparea se face doar la nivel de tranzactie - Pe BU : gruparea se face la nivel de BU - Pe facultate/departament(zona) : gruparea se face la nivel de facultate si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie - Pe tip operatie (purtator) : gruparea se face la nivel de tip operatie si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie - Pe conturi de disponibilitati : gruparea se face la nivel de conturi de disponibilitati si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie - Pe conturi de casa/banca : gruparea se face la nivel de conturi de casa si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie. In sectiunea **Selectie Perioada** se configureaza perioada pentru care se doreste obtinerea raportului: - **Perioada** : un interval ce poate fi setat si la o zi. In sectiunea **Selectie Date** se configureaza alti parametrii pentru afisare informatii in raport: - **BU** : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului - **Transferuri**: afisare transferuri de numerar - DA/NU - **Valuta**: tranzactiei - **Tip incasare**: Cash, Card, Bon valoric, Alte, Toate - **Semnaturi** : afisare semnaturi in raport - DA / NU In sectiunea **Filtre** se pot restrange selectiile anterioare: - **Zona** : facultatea sau departamentul pentru care se editeaza raportul. In multimea {Toate, Una, Diferit de} - **Purtatorul**: tip operatie / purtatorul. In multimea {Toti, Unul, Diferit de} - **Cont disponibilitati**: in multimea {Toate, Unul, Diferit de} - **Cont casa/banca**: in multimea {Toate, Unul, Diferit de} - **Cod Doc**: {Toate, Unul, Diferit de} - **Tip tranzactie** : tipul de tranzactie din registre de casa sau extras de cont. In multimea {Toate, Una, Diferit de} - **Utilizator** :Toti / Unul 2. **Borderou plati** - prezinta toate platile efectuate in perioada selectata (rulajul pe plati), cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT: Gruparea si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari. 3. **Centralizator operatiuni** - se obtine un raport centralizator al incasarilor si platilor efectuate intr-o anumita perioada, cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT. Prezinta in mod centralizat (totalizat) operatiile(tranzactiile) efectuate in perioada selectata, pe tipuri de tranzactie. Gruparea datelor si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari. 4. **Sinteza registre de casa** - sintetizeaza soldul si rulajele pe toate conturile unei casierii/banci pe perioada selectata. Se afiseaza informatii privind incasarile, evidentiindu-se cele efectuate prin card in coloane separate, fara a influenta informatiile din celelalte coloane care reprezinta incasarile prin numerar: - **BU** : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului - **Banca/Casa**: in multimea {Toate, Una} - **Stare tranzactie** : TOATE/ OPERAT/POSTAT/CONTABILIZAT/CONCILIAT - **Moneda**. 5. **Plati ordonate**- afiseaza ordinele interne de tip PL ordonantate la plata intr-o anumita perioada (cu starea pana la ORDONAT): - **BU** : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului - **Cont**: in multimea {Toate, Unul, Diferit de} - **Tip tranzactie** : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {Toate, Una} - **Stare tranzactie**: starea tranzactiilor ce vor aparea in raport. In multimea {TOATE, PROPUS, ALOCAT, ORDONAT } - valoare propusa ORDONAT Gruparea datelor in raport se face la nivel de cont si in interiorul contului pe tipuri de tranzactie. 6. **Plati neonorate**- afiseaza ordinele interne de tip PL care **nu** au fost transformate in tranzactii pana la data expirarii. Interfata de selectie este asemanatoare cu cea de la raportul de Plati ordonate: - **BU** : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului - **Cont**: in multimea {Toate, Unul, Fara cont} - **Tip tranzactie** : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {Toate, Una} - **Stare tranzactie**: starea tranzactiilor ce vor aparea in raport - in multimea {TOATE, PROPUS, ALOCAT, ORDONAT}. 7. **Chitante anulate**- afiseaza documentele anulate sau sterse intr-o anumita perioada selectata de catre utilizator. Gruparea datelor se face la nivel de cont, iar in cadrul acestuia chitantele sunt grupate pe zile: - **BU** : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului - **Cont**: in multimea {Toate, Unul} - **Tip cont** : tipul de tranzactie de pe ordin; in multimea {Toate, Casa, Intern, Extern} - **Operatiune**: tipul tranzactiilor ce vor aparea in raport; in multimea {Toate, Incasari, Plati}. 8. **Incasari din taxe studenti** - doar pentru organizatiile care utilizeaza gestiunea scolaritatii - afiseaza taxele incasate pe studenti: individual sau pe o selectie de : facultate, specializare, an de studiu.