Rapoarte

Tranzactiile sunt prezente analitic sau agregat in rapoarte. Acestea dispun de o serie de componente standard pentru selectia datelor ca:

  • Perioada - reprezinta intervalul de date pentru care vor fi afisate informatiile, putand lua valori de la o zi, pana la un an sau interval nedefinit.

  • Data in functie de care se selecteaza datele: Data Efectiva - care apartine perioadei fiscale sau Data Document - data care a fost inregistrata pe documentul curent.

  • Moneda - Orice raport se poate consulta, fara prelucrari in moneda de baza (propusa implicit), consolidare, referinta. Unele dintre rapoarte se pot realiza si in moneda tranzactiei.

  • Stadiul de prelucrare al tranzactiilor: Contate, Necontate, Toate. Corelarea datelor se realizeaza pentru acelasi stadiu de prelucrare. Rapoartele care nu dispun de acesta optiune sunt realizate numai din tranzactii contate. La verificarea sincronizarii acestora din urma cu alte tipuri de rapoarte se va selecta Contate.

  • Business Unit-ul ca structura de raportare este prezent in orice raport. El este propus in functie de drepturile de acces. Pentru utilizatorii cu drepturi depline implicit este propusa radacina. Selectia unui nod intermediar sau a unui detaliu fac posibila realizarea raportului la nivelul selectat

  • Fondul - opereaza dupa aceleasi reguli ca si business unitul.

Institutiile bugetare dispun de un set de rapoarte specifice acestei activitati

Reguli

  • La accesarea unui raport sunt propuse ca selectii: Data Efectiva, Perioada fiscala pe care utilizatorul este logat si business unit-ul la care are drepturi.

  • Este propusa o ordonare a raportului, cea mai des utilizata.

  • Cuprinde toate informatiile pentru optiunile propuse. Pentru restrangerea informatiilor, bifati optiunile de pe interfata de selectie.

  • Semnaturile in rapoarte se preiau din Tab Manageri de la nivelul business unit-ului si se propun pe interfata. Utilizatorul le poate modifica.

  • Daca la nivelul business unit-ului nu sunt completate informatiile in tab Management, pentru afisarea persoanelor si semnaturilor, completati campurile destinate acestor informatii si debifati Afisare semnaturi orizontal, daca doriti afisarea lor pe vertical.

  • Rapoartele se pot obtine in format: PDF, DOCX, XLS, XLSX, ODT