Configurari Stari
Scop: configurare stari contracte pentru modificari Reges Online.
Operare configurari stari:
Apelati Human Resources&Payroll -> Administrare Personal
Selectati Setari -> Reges Online -> Configurari Stari
Adaugati o inregistrare prin apelarea butonului Adauga , completand urmatoarele informatii:
Cod - se completeaza codul,
Denumire - se completeaza denumirea,
Cod reges - se completeaza codul reges,
Stare contract - se selecteaza din lista derulanta Activ / Plecat / Suspendat,
Data sfarsit obligatorie - implicit=NU, se poate modifica=DA.
Apasati butonul Salveaza.
Notă
Daca campul Stare contract = Suspendat atunci se activeaza afisarea campului Substare contract si se selecteaza din lista Crestere Copil / Suspendat.
Pentru a renunta la inregistrarea datelor apasati butonul Renunta.
Pentru copierea unei inregistrari utilizati butonul Copiaza.
Pentru actualizarea datelor pe o inregistrare apasati butonul Modifica.
Pentru stergere inregistrare utilizati butonul Sterge (stergerea se poate efectua doar in cazul in care nu a fost utilizate inregistrarile).
Revenire in ecranul principal: apasati butonul
Filtrari date:
Filtrare Rapida: Cautarea se poate efectua dupa campurile: Cod, Denumire.
Filtrare, Sortare, Propuneri adaugare: selectati butonul Setari
Pentru alte optiuni de Filtrare:
Campurile in functie de care se realizeaza filtrarea se selecteaza cu butonul
Criteriile de filtrare: selectati din lista de valori (egal cu, intre, mai mic decat, mai mic decat sau egal cu, mai mare decat, mai mare decat sau egal).
Valoare: completati cu valoarea cautata.
Adaugare/Stergere filtre:
Pentru a cauta valorile setate apasati butonul OK
Pentru renuntare apasati butonul Anulare.
Sortare:
Campurile in functie de care se realizeaza sortarea se selecteaza cu butonul
Tipul de sortare: selectati din lista de valori (Ascendent, Descendent).
Propuneri adaugare (Setare valori implicite la adaugare inregistrare)
Se completeaza cu valorile care se doresc sa seteze implicit la adaugare unei inregistrari (valorile se propun implicit la nivel de utilizator).
Pentru salvare apasati butonul OK.
Import Export Configurari Stari
Export: Se utilizeaza pentru verificare date.
Import: Se utilizeaza pentru inserare, corectie date.
Apasati butonul Import/Export
Utilizati Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Apasati butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Salvati fisierul si actualizati datele in vederea incarcarii, daca doriti inserare/corectie date.
Apasati butonul Import
Alegeti fisierul de incarcat si apasati butonul Incarca
Etapa 2
Bifati campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile.
Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie aceleasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Apasati butonul Inserare.
Daca operatiunea nu s-a efectuat apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire apasati butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).