Registrul Numerelor de Inventar
Raportul este imaginea din sistem a documentului Registrul numerelor de inventar si prezinta toate numerele de inventar din evidenta organizatiei, inclusiv cele scoase din evidenta pe diferite criterii (Starea = ACTIV / INCHIRIAT / CONCESIONAT / CONSERVARE / CASAT / PROPUS CASARE / VANDUT / LIPSA LA INVENTAR / CALAMITAT / DONAT / RETRAS CA APORT / OBIECT DE INVENTAR / TRANSFERAT / IESIRI / ANULAT)
Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.
Alegeti: Financial -> Contabilitate Imobilizari -> Rapoarte -> Registrul Numerelor de Inventar
Setati optiunile de selectie:
2.1. Perioada pentru care doriti situatia - trebuie sa fie o perioada pe care s-a calculat amortizarea
2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;
2.3. Selectati tipul de raport dorit din sectiunea Filtre. Butoanele Selecteaza toate filtrele (
) si Anuleaza toate filtrele ( ) permit selectia / anularea tuturor filtrelor.2.4. Alegeti Ordonarea dorita: Grupa / Nr. Inventar sau Gestiune / Nr. Inventar sau Nr. inventar
2.5. Setati numarul de pozitii libere (randuri libere) ce se vor afisa in finalul raportului.
2.6. Apasati butonul (
) sau ( ) din stanga ecranului pentru a iesi din interfata de selectie a raportului.
Atenționare
Raportul este obtinut pe baza informatiilor conform ultimului calcul de amortizare - asa cum se regasesc pe functia Financial -> Contabilitate Imobilizari -> Rapoarte -> Consultare Imobilizari
Mesajul „Amortizarea este calculata pana la perioada __ anul __ !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei selectate in Calcul amortizare. In acest caz, raportul contine situatia numai pana la ultima luna pentru care s-a calculat amortizare.
In raportul Excel - pentru fiecare imobilizare sunt afisate informatiile : numar inventar, denumire, grupa, cod clasificare, caracteristici tehnice, accesorii, data punerii in functiune, gestiune, denumire gestiune, alte mentiuni, tip imobilizare, sectie, denumire sectie, atelier, denumire atelier, rezidenta, denumire rezidenta, marca, nume marca.
Raportul poate fi formatat folosind instrumentele Excel.