Versiunea 8.0.51
Overview
Versiunea se adreseaza:
Tuturor organizatiilor
Financial -> Definitii Generale -> Parteneri - in sectiunea Localizare au fost adaugate campurile specifice adresei de livrare: zona, tara, judet, localitate, strada si numar.
Financial -> Contabilitate Imobilizari -> Rapoarte -> Lista Verificare Tranzactii - in sectiunea Afisare Date s-a adaugat optiunea “Cu domeniu” care permite afisarea domeniului mijlocului fix numai in cazul raportului in format xls.
Financial -> Cash Management -> Banci -> Operatiuni bancare - posibilitate adaugare incasari facturi emise / restituire (plati) incasari facturi emise prin modulul Utilitati (sursa tranzactie UTIL) in conturi bancare, similar cu operarea in casierii.
Logistics -> Cumparari -> Operational -> Acorduri Cadru / Cereri de Cumparare / Contracte / Comenzi de Cumparare / Receptii Articole / Receptii Servicii - dezvoltare posibilitate stergere documente asociate pe documentul pe care utilizatorul este pozitionat, de la butonul Actiuni -> Documente Asociate.
Logistics -> Vanzari si Distributie -> Vanzari -> Listare Facturi - a fost migrata functia Listare Facturi Globale pe tehnologia OpenUI.
Logistics -> Mangementul Activelor -> Inventarul Activelor - se adauga tab GIS cu campurile editabile GIS X, GIS Y, GIS Z, Id GIS.
Logistics -> Stocuri -> Transfer intre Gestiuni - a fost adaugata sectiunea Adresa Livrare avand campurile Zona, Tara, Judet, Localitate, Strada, Nr. strada si adresa livrare.
Logistics -> Cumparari -> Comenzi de Cumparare -> Import / Export - in fisierul generat in urma actiunii de Export, au fost adaugate coloanele Total General (cu TVA) si Total General (fara TVA).
Logistics -> Definitii Logistica -> Arhitectura Business -> tab Servicii - dezvoltare selectie cont cu domeniul AD (analitic dinamic) sau cont fara domeniu la definirea unui serviciu in nomenclatorul de servicii.
Se va permite utilizarea acestor servicii la operarea documentelor de Cumparari si Vanzari.
Salarii
Administrare Personal (HR-AD) -> buton Persoane -> Contracte -> Detalii Contracte -> Financiare -> Financiare -> Contributii Datorate - la adaugarea unui nou contract se activeaza automat bifa pentru Fondul Special pentru Persoanele cu Handicap.
Administrare Personal (HR-AD) -> Managementul Timpului -> Sisteme de Control Acces -> Macheta Pontaj -> meniu Definitii (prin actionare splitare ecran central dreapta) -> Rapoarte -> Listare Macheta Orar- adaugare selectie optionala Activitate.
Revisal si Declaratii - la apelare functie, se afiseaza dupa data perioadei salariale (in stanga sus) numarul si numele firmei.
Administrare Personal (HR-AD) -> Alte Functii -> Calcul Salarii -> State Plata - adaugare informatii Cod Activitate, Cod Sectie, Cod Atelier la export stat de plata in format xls.
Administrare Personal (HR-AD) -> Alte Functii -> Calcul Salarii -> Centralizator pe categorii - raport nou in tehnologie OpenUI. Inlocuieste raportul Administrare Personal (HR-AD) -> Salarizare -> Rapoarte -> Salarizare -> Centralizator pe categorii.
Administrare Personal (HR-AD) -> Alte Functii -> Avans -> Avans -> buton Actiuni -> Lista Avans Chenzinal Banca - raport nou in tehnologie OpenUI.
Administrare Personal (HR-AD) -> Rapoarte -> Raport Revisal Per Salariat - optimizare raport Raport Revisal Per Salariat prin introducerea informatiilor legate de numar si data contract