======================== Structura Organizatorica ======================== Scop ---- Aceasta sectiune permite definirea structurii organizatorice a companiei pe doua nivele ierarhice: nivelul 1 (ex. departament, directie, sectie) si nivelul 2 (ex. birou, compartiment, catedra , atelier). Procedura --------- Selectati :doc:`luna salariala ` dorita. Accesati |hr_path_setaridic| -> **Structura Organizatorica** Adaugare inregistrare ********************* **1.** Apasati butonul *Adauga*. **2.** Selectati nivelul de structura dorit: *Nivel 1* sau *Nivel 2*. **3.** Completati campurile corespunzatoare, in functie de nivelul selectat: - **Pentru Nivel 1**: - *Cod*, *Denumire* - *Activitate* - selectata din lista rezervata - *Data Inceput*, *Data Sfarsit* - introducere manuala sau utilizand selectorul - *Stare* - Activ / Blocat - *Cod Consolidare* - completat daca structura se consolideaza intr-o firma mama - *Nivel Superior* - codul unui alt nivel 1, daca exista o subordonare - *Marca* - marca salariatului care conduce structura - **Pentru Nivel 2**: - *Cod*, *Denumire* - *Activitate* - din liste rezervate - *Business Unit*, *Zona*, *Purtator* - din modul financiar (Obiecte de cost) - *Pontaj*, *Indice*, *Regim de lucru* - din liste rezervate (Coduri Pontaj, Indici, Regimuri de lucru) - *Stare* - Activ / Blocat - *Data Inceput*, *Data Sfarsit* - *Cod Consolidare* - completat daca structura se consolideaza intr-o firma mama **4.** Pentru campurile de selectie, utilizati butonul corespunzator. **5.** Pentru campurile de tip data, se poate folosi selectorul sau se introduce manual data in formatul solicitat. **6.** Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, utilizati butoanele *Salveaza* sau *Renunta*. Vizualizare detalii inregistrare ******************************** - Se acceseaza prin apasarea butonului *Detaliere inregistrare* de pe linia dorita. - Pentru revenirea la ecranul principal, Apasati butonul *Inapoi*. Functionalitati suplimentare **************************** Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni: - :doc:`Import Export ` - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel. - :doc:`Copiere inregistrare ` - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare. - :doc:`Modificare si stergere ` - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate). - :doc:`Cautare ` - cautare dupa campurile *Cod* si *Denumire*. - :doc:`Filtrare si sortare ` - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite. - :doc:`Propuneri adaugare ` - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari. .. warning:: **Activ** - codul poate fi folosit in tranzactii daca data tranzactiei este in perioada de activitate. **Blocat** - codul nu mai poate fi folosit, dar ramane inregistrat pentru rapoarte istorice.