Nou in EMSYS Logistics¶
A fost reproiectat modulul EMSYS Logistica prin gruparea anumitor functionalitati, astfel incat utilizatorul sa dispuna de o interfata flexibila si completa de lucru. Exista cate o singura functiune, Mobile Friendly, pentru gestiunea si managementul: Cumpararilor, Stocurilor si Vanzarilor. Fiecare din aceste functiuni grupeaza toate tipurile de tranzactii, rapoarte si setari specifice fluxurilor respective.
Cumparari¶
Toate functionalitatile pentru gestiunea si managementul cumpararilor existente in EMSYS 7 se regasesc si pe noua functiune EMSYS 8.
A fost construita o singura functiune pentru gestiunea si managementul cumpararilor: Cumparari .
Prin intermediul acestei functiuni pot fi accesate toate tipurile de documente pentru Cumparari : cereri de cumparare, comenzi de cumparare, receptii articole, receptii servicii, receptii fiscale, retururi furnizori, precum si ordonantari la plata, solicitari cumparari sau planul anual al achizitiilor publice (PAAP); pot fi accesate si consultate rapoartele specifice.
Functiile de operare documente sunt grupate pe carduri, utilizatorul accesand cu usurinta fiecare functiune; intrarea/iesirea dintr-o functie in alta nu se mai face prin parasirea functiunii ci prin apelarea butonului Home si alegerea altui card.
A fost pastrata functionalitatea de generare dintr-un document in altul (exemplu: comanda > receptie > receptie fiscala).
Vizualizarea si intrarea dintr-un document in altul se face din aceeasi fereastra prin partajarea in doua a ferestrei (o parte pentru afisarea tuturor documentelor operate si o parte pentru vizualizarea/actualizarea unui anumit document).
Trecerea din antetul unui document in detaliere este mai flexibila utilizatorul avand posibilitatea sa vizualizeze/actualizeze informatiile cu mai multa usurinta.
A fost dezvoltata posibilitatea de cautare rapida dupa: numar document, tranzactie, gestiune in cadrul fiecarui tip de document.
Posibilitatea de sortare, selectie si cautare informatii cu privire la documentele operate a fost extinsa; utilizatorul are posibilitatea sa seteze si realizeze selectii dupa orice camp aferent functiunii respective; sunt disponibile pentru selectie toate campurile din baza de date specifice functiunii respective.
La nivel de utilizator se pot seta campuri cu valori implicite prin dezvoltarea existenta “Propuneri Adaugare”.
A fost dezvoltata functiunea de export in excel documente operate pe un anumit tip de document cu posibilitatea de alegere de catre utilizator a campurilor exportate.
Totodata a fost dezvoltata posibilitatea de import/export inregistrari pe fiecare tip de document (detaliere documente); utilizatorul are posibilitatea sa selecteze coloanele care se exporta/importa.
Nomenclatoarele conexe acestor fluxuri se pot accesa si actualiza tot din aceasta functiune: confidentialitate gestiuni, conditii de plata, lista de preturi cumparari.
Variabilele de setare si setarile contabile specifice cumpararilor se pot vizualiza si actualiza din aceasta functiune.
Stocuri¶
Toate functionalitatile pentru gestiunea stocurilor existente in EMSYS 7 se regasesc si pe noua functiune EMSYS 8.
A fost construita o singura functiune pentru gestiunea si managementul stocurilor: Stocuri .
Prin intermediul acestei functiuni pot fi accesate toate tipurile de tranzactii: intrari, iesiri, transferuri precum si functionalitatile de consultare stocuri, inventarire, deschidere de an fiscal si rapoarte.
Functiile de tranzactii sunt grupate pe carduri: Intrari, Iesiri si Transferuri utilizatorul accesand cu usurinta fiecare functiune; intrarea/iesirea dintr-o functie in alta nu se mai face prin parasirea functiunii ci prin alegerea tipului de document care se inregistreaza.
Vizualizarea si intrarea dintr-un document in altul se face din aceeasi fereastra prin partajarea in doua a ferestrei (o parte pentru afisarea tuturor documentelor operate si o parte pentru vizualizarea/actualizarea unui anumit document).
Trecerea din antetul unui document in detaliere este mai flexibila utilizatorul avand posibilitatea sa vizualizeze/actualizeze informatiile cu mai multa usurinta.
A fost dezvoltata posibilitatea de cautare rapida dupa: numar document, tranzactie, gestiune in cadrul fiecarui tip de document.
Posibilitatea de sortare, selectie si cautare informatii cu privire la documentele operate a fost extinsa; utilizatorul are posibilitatea sa seteze si realizeze selectii dupa orice camp aferent functiunii respective; sunt disponibile pentru selectie toate campurile din baza de date specifice functiunii.
La nivel de utilizator se pot seta campuri cu valori implicite prin dezvoltarea existenta “Propuneri Adaugare”.
A fost dezvoltata functiunea de export in excel documente operate pe un anumit tip de document cu posibilitatea de alegere de catre utilizator a campurilor exportate.
Totodata a fost dezvoltata posibilitatea de import/export inregistrari pe fiecare tip de document (detaliere documente); utilizatorul are posibilitatea sa selecteze coloanele care se exporta/importa.
Stadiul de prelucrare al unui document a fost extins; a fost introdus stadiul “Aprobare” pentru fiecare tip de document operat pe aceasta functiune. Stadiile de prelucrare sunt: Deschis, Aprobat si Validat; acestea sunt marcate intuitiv in aplicatie. La fel ca si in versiunea EMSYS 7, la validarea documentelor de stoc, se genereaza nota contabila in registrul de contabilitate la care are drept utilizatorul. Contarea se realizeaza din functiunea Registre de Contabilitate.
Variabilele de setare si setarile contabile specifice stocurilor se pot vizualiza si actualiza din aceasta functiune.
Vanzari & Retail¶
Toate functionalitatile pentru gestiunea si managementul vanzarilor existente in EMSYS 7 se regasesc si pe noua functiune EMSYS 8.
A fost construita o singura functiune pentru gestiunea si managementul vanzarilor: Vanzari & Retail .
La intrarea in functiune utilizatorul alege modalitatea de vanzare pe care doreste sa o intregistreze: Sales (Vanzari cu Comanda, DL si Factura) sau Retail (Magazine/Case de Marcat).
Prin intermediul acestei functiuni pot fi accesate toate tipurile de functiuni pentru Sales : cereri, comenzi, dispozitii de livrare, avize de insotire marfa, dispozitii valorice, facturi, autorizatii si note de retur, borderou si centralizatoare; pot fi accesate si consultate rapoartele specifice sau E-Factura. Pentru Retail : cereri, comenzi, dispozitii de livrare, bonuri fiscale emise, bonuri fiscale preluate, avize de insotire marfa, dispozitii valorice, facturi din magazin, facturi pentru bonuri fiscale emise, facturi pentru vanzari din POS, autorizatii si note de retur, preluarea vanzarilor si incasarilor din POS; pot fi accesate si consultate rapoartele specifice.
Functiile de operare documente sunt grupate pe carduri: Comenzi, Dispozitii de Livrare, Facturi, etc utilizatorul accesand cu usurinta fiecare functiune; intrarea/iesirea dintr-o functie in alta nu se mai face prin parasirea functiunii ci prin apelarea butonului Home si alegerea altui card.
A fost pastrata functionalitatea de generare dintr-un document in altul (exemplu: comanda > dispozitie de livrare > factura).
Vizualizarea si intrarea dintr-un document in altul se face din aceeasi fereastra prin partajarea in doua a ferestrei (o parte pentru afisarea tuturor documentelor operate si o parte pentru vizualizarea/actualizarea unui anumit document).
Trecerea din antetul unui document in detaliere este mai flexibila, utilizatorul avand posibilitatea sa vizualizeze/actualizeze informatiile cu mai multa usurinta.
A fost dezvoltata posibilitatea de cautare rapida dupa: numar document, tranzactie, gestiune in cadrul fiecarui tip de document.
Posibilitatea de sortare, selectie si cautare informatii cu privire la documentele operate a fost extinsa; utilizatorul are posibilitatea sa seteze si realizeze selectii dupa orice camp aferent functiunii respective; sunt disponibile pentru selectie toate campurile din baza de date specifice functiunii respective.
La nivel de utilizator se pot seta campuri cu valori implicite prin dezvoltarea existenta “Propuneri Adaugare” .
A fost dezvoltata functiunea de export in excel documente operate pe un anumit tip de document cu posibilitatea de alegere de catre utilizator a campurilor exportate .
Totodata a fost dezvoltata posibilitatea de import/export inregistrari pe fiecare tip de document (detaliere documente); utilizatorul are posibilitatea sa selecteze coloanele care se exporta/importa.
Nomenclatoarele conexe acestor fluxuri se pot accesa si actualiza tot din aceasta functiune: liste de pret, liste de discount, conditii de plata, zone si serii facturare.
Variabilele de setare si setarile contabile specifice vanzarilor se pot vizualiza si actualiza din aceasta functiune.