Configurari Stari

Scop

Aceasta sectiune permite definirea si administrarea starilor de contract necesare pentru transmiterea corecta a informatiilor catre platforma Reges Online. Configurarea starilor este esentiala pentru reflectarea in mod corespunzator a situatiilor contractuale (ex: activitate, plecare, suspendare).

Procedura

Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.

Accesati Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari Stari.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile necesare pentru configurarea starii:

  • Cod: Introduceti un cod numeric pentru identificarea interna a starii (ex: 1, 2, 3, 4, 5, 6).

  • Denumire: Completeati denumirea starii (ex: DETASAT, EXPIRARE CONTRACT MUNCA).

  • Cod Reges: Completeati codul corespunzator utilizat in platforma Reges Online (ex: 1, 2, 3, 4, 5, 6).

  • Stare contract: Selecteati din lista valoarea corespunzatoare situatiei contractuale:

    • activ

    • plecat

    • suspendat

  • Substare contract: Se selecteaza din lista valoarea detaliata corespunzatoare sub-starii.

  • Data sfarsit obligatorie: Se bifeaza DA daca pentru aceasta stare este obligatorie completarea datei de sfarsit, sau NU in caz contrar.

3. Pentru salvare apasati butonul Salvare sau renuntati la inregistrare apasand butonul Renunta.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.