Comunicari Concedii De Odihna

Scop: Inregistrarea cererilor scrise ale salariatilor privind Concediile de Odihna.

Selectati perioada salarii.

La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada fiscala curenta/deschisa.

Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: image0 sau tasta image1.

Se apeleaza functia Human Resources (HR)->Administrare Personal (HR_AD)->Date de baza->Personal HR7.0.

Utilizatorul se va pozitiona pe salariatul caruia ii adauga concediile de odihna, conform optiunilor de cautare, pe contractul caruia ii actualizeaza informatiile (exemplu: image2 cu ajutorul sagetior stanga - dreapta se poate schimba);

Concedii de Odihna image3 ->Planificari;

Se adauga inregistrari cu ajutorul butonului Adaug image4.

Specificatie/Completare campuri:

Document (Documentul pe baza caruia se face comunicarea de concediu de odihna): se utilizeaza tasta F1 sau image5. Informatiile sunt aduse din Dictionare - Dictionar Documente;

Serie si Numar: introducere valori;

Data: se seteaza automat cu data curenta; se sterge valoarea implicita si se completeaza cu noua valoare, model completare Data;

Validator: se utilizeaza tasta F1 sau ; reprezinta Aprobatorul din Dictionare - Dictionar Documente;

Aprobat?, Planificat?: se bifeaza, daca este cazul;

Data inceput (Data de inceput a concediului de odihna): model completare Data; daca este planificat se seteaza cu datele din planificare;

Zile lucratoare (Numar zile CO lucratoare solicitate): introducere valori;

Zile calendaristice, Data Sfarsit; se seteaza automat, in functie de datele introduse;

Pentru finalizare se apasa butonul OK image10.Pentru renuntare image6.