Comunicari Concedii De Odihna¶
Scop: Inregistrarea cererilor scrise ale salariatilor privind Concediile de Odihna.
Selectati perioada salarii.
La prima apelare a unei functii sistemul se pozitioneaza automat pe perioada fiscala curenta/deschisa.
Schimbare perioada salarii: se selecteaza din meniul principal: sau tasta .
Se apeleaza functia Human Resources (HR)->Administrare Personal (HR_AD)->Date de baza->Personal HR7.0.
Utilizatorul se va pozitiona pe salariatul caruia ii adauga concediile de odihna, conform optiunilor de cautare, pe contractul caruia ii actualizeaza informatiile (exemplu: cu ajutorul sagetior stanga - dreapta se poate schimba);
Concedii de Odihna ->Planificari;
Se adauga inregistrari cu ajutorul butonului Adaug .
Specificatie/Completare campuri:
Document (Documentul pe baza caruia se face comunicarea de concediu de odihna): se utilizeaza tasta F1 sau . Informatiile sunt aduse din Dictionare - Dictionar Documente;
Serie si Numar: introducere valori;
Data: se seteaza automat cu data curenta; se sterge valoarea implicita si se completeaza cu noua valoare, model completare Data;
Validator: se utilizeaza tasta F1 sau ; reprezinta Aprobatorul din Dictionare - Dictionar Documente;
Aprobat?, Planificat?: se bifeaza, daca este cazul;
Data inceput (Data de inceput a concediului de odihna): model completare Data; daca este planificat se seteaza cu datele din planificare;
Zile lucratoare (Numar zile CO lucratoare solicitate): introducere valori;
Zile calendaristice, Data Sfarsit; se seteaza automat, in functie de datele introduse;
Pentru finalizare se apasa butonul OK .Pentru renuntare .