01.01.2018_-_prezent

??

HOTAR?RE Nr. 905/2017 din 14 decembrie 2017

privind registrul general de evidenta a salariatilor

EMITENT: GUVERNUL ROM?NIEI

PUBLICATA IN: MONITORUL OFICIAL NR. 1005 din 19 decembrie 2017

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, precum si al art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

ART. 1

Prezenta hotarare stabileste metodologia de ?nfiintare a registrului general de evidenta a salariatilor, denumit ?n continuare registru, si de completare si transmitere ?n registru a elementelor raportului de munca, denumite ?n continuare date, de catre urmatoarele categorii de angajatori:

a) persoane fizice sau juridice de drept privat, indiferent daca au sau nu statutul de utilitate publica;

b) institutii/autoritati publice/alte entitati juridice care angajeaza personal ?n baza unui contract individual de munca.

ART. 2

(1) In registru se ?nregistreaza, anterior ?nceperii activitatii, datele mentionate la art. 1 pentru persoanele care urmeaza sa desfasoare activitate ?n baza unui contract individual de munca ?ncheiat potrivit prevederilor Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

(2) Fiecare dintre angajatorii prevazuti la art. 1 are obligatia sa transmita datele ?n registru, catre inspectoratul teritorial de munca ?n a carui raza teritoriala ?si are sediul/domiciliul, ?n ordinea angajarii. Raspunderea pentru corectitudinea datelor transmise ?n registru revine ?n exclusivitate angajatorului.

(3) Angajatorii care au ?nfiintat sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, carora le-au delegat competenta ?ncadrarii personalului, pot delega acestora si competenta ?nfiintarii registrului, completarii si transmiterii datelor ?n registru, ?n numele angajatorului, cu respectarea prevederilor legale ?n vigoare.

(4) Au obligatia de a ?nfiinta registrul, completa si transmite datele ?n registru la inspectoratul teritorial de munca si misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state ?n Romania, respectiv, dupa caz, reprezentantele organizatiilor internationale acreditate ?n Romania, institutele culturale si reprezentantele comerciale si economice ale altor state ?n Romania, pentru personalul angajat local care are cetatenia romana sau resedinta permanenta ?n Romania.

(5) Angajatorii prevazuti la art. 1 lit. a) pot contracta serviciul de completare si transmitere a datelor ?n registru prin ?ncheierea de contracte de prestari servicii cu prestatori care ?si desfasoara activitatea ?n conditiile prevederilor legale ?n vigoare, inclusiv ale prevederilor privind protectia datelor cu caracter personal.

(6) Completarea si transmiterea datelor ?n registru se realizeaza de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajatorii prevazuti la art. 1 lit. a), de catre persoanele care au aceste atributii stabilite prin fisa postului ?n cazul angajatorilor prevazuti la art. 1 lit. b) si de catre prestatorii prevazuti la alin. (5).

(7) Prestatorii prevazuti la alin. (5) nu pot subcontracta, la randul lor, serviciile de completare si transmitere a datelor ?n registru ?ncredintate de angajator.

(8) Angajatorii prevazuti la art. 1 lit. a) au obligatia de a notifica, ?n scris, inspectoratul teritorial de munca, ?n a carui raza teritoriala ?si au sediul/domiciliul, despre ?ncheierea contractelor de prestari servicii prevazute la alin. (5), precum si datele de identificare ale prestatorului, ?n termen de 3 zile lucratoare de la data ?ncheierii contractului de prestari de servicii.

(9) Contractarea serviciului de completare si transmitere a datelor ?n registru nu exonereaza angajatorul de obligatiile stabilite de prezenta hotarare.

(10) Angajatorii sau, dupa caz, prestatorii care completeaza si transmit datele ?n registru au obligatia sa prelucreze datele cu caracter personal ale salariatilor, cu respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal.

(11) Procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei necesare pentru completarea si transmiterea datelor se stabilesc prin ordin comun al ministrului muncii si justitiei sociale si al ministrului comunicatiilor si societatii informationale.

ART. 3

  1. Registrul se ?ntocmeste ?n forma electronica.

(2) Angajatorii prevazuti la art. 1 completeaza registrul ?n ordinea angajarii persoanelor, cu urmatoarele date, fara a avea caracter limitativ:

a) datele de identificare ale angajatorului persoana fizica sau juridica de drept privat, respectiv institutie/autoritate publica/alta entitate juridica care angajeaza personal ?n baza unui contract individual de munca, cum ar fi: denumire, cod unic de identificare - CUI, codul de identificare fiscala - CIF, sediul social si numele si prenumele reprezentantului legal - pentru persoanele juridice, respectiv: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, domiciliul - pentru persoanele fizice;

b) datele de identificare ale salariatilor, cum ar fi: numele, prenumele, codul numeric personal - CNP, cetatenia si tara de provenienta - Uniunea Europeana - UE, non-UE, Spatiul Economic European - SEE;

c) data ?ncheierii contractului individual de munca si data ?nceperii activitatii;

d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative;

  1. tipul contractului individual de munca;

f) durata contractului individual de munca, respectiv nedeterminata/determinata;

g) durata timpului de munca si repartizarea acestuia, ?n cazul contractelor individuale de munca cu timp partial;

h) salariul de baza lunar brut, indemnizatiile, sporurile, precum si alte adaosuri, astfel cum sunt prevazute ?n contractul individual de munca sau, dupa caz, ?n contractul colectiv de munca;

i) datele de identificare ale utilizatorului, ?n cazul contractelor de munca temporara;

j) data transferului astfel cum este prevazut la art. 90 alin. (9) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si datele de identificare ale angajatorului la care se face transferul;

k) data preluarii prin transfer, astfel cum este prevazut la art. 90 alin. (9) din Legea nr. 188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si art. 32 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si datele de identificare ale angajatorului de la care se face transferul;

l) data la care ?ncepe si data la care ?nceteaza detasarea, precum si datele de identificare ale angajatorului la care se face detasarea;

m) data la care ?ncepe si data la care ?nceteaza detasarea transnationala, definita de Legea nr. 16/2017 privind detasarea salariatilor ?n cadrul prestarii de servicii transnationale, statul ?n care urmeaza sa se realizeze detasarea transnationala, denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmeaza sa presteze activitatea salariatul detasat, precum si natura acestei activitati;

n) data la care ?ncepe si data la care ?nceteaza detasarea pe teritoriul unui stat care nu este membru al Uniunii Europene sau al Spatiului Economic European, statul ?n care urmeaza sa se realizeze detasarea, denumirea beneficiarului/utilizatorului la care urmeaza sa presteze activitatea salariatul detasat, precum si natura acestei activitati;

o) perioada, cauzele de suspendare si data ?ncetarii suspendarii contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare ?n baza certificatelor medicale;

  1. data si temeiul legal al ?ncetarii contractului individual de munca.

ART. 4

(1) Transmiterea registrului catre inspectoratul teritorial de munca, cu datele prevazute la art. 3 alin. (2), se face dupa cum urmeaza:

a) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a) - i) se transmit cel tarziu ?n ziua anterioara ?nceperii activitatii de catre fiecare persoana care urmeaza sa se afle ?ntr-un raport de munca cu angajatorul ?n baza unui contract individual de munca;

b) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. j) - k) se transmit ?n termen de 5 zile lucratoare de la data transferului, respectiv de la data preluarii prin transfer;

c) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. l) se transmit cel tarziu ?n ziua anterioara datei de ?ncepere/?ncetare a detasarii salariatului;

d) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. m) si n) se transmit cel tarziu ?n ziua anterioara datei de ?ncepere/?ncetare a detasarii salariatului pe teritoriul altui stat;

e) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. o) se transmit cel tarziu ?n ziua anterioara datei suspendarii/datei ?ncetarii suspendarii, cu exceptia situatiei absentelor nemotivate cand transmiterea ?n registru se face ?n termen de 3 zile lucratoare de la data suspendarii;

f) datele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. p) se transmit cel tarziu la data ?ncetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, ?n conditiile legii, ?ncetarea contractului individual de munca.

(2) Orice modificare a datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. d) - g) se transmite ?n registru cel tarziu ?n ziua anterioara producerii modificarii. Exceptie fac situatiile ?n care modificarea se produce ca urmare a unei hotarari judecatoresti cand ?nregistrarea ?n registru se face ?n termen de 20 de zile de la data la care angajatorul a luat cunostinta de continutul acesteia.

(3) Orice modificare a datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se transmite ?n registru ?n termen de 20 de zile lucratoare de la data producerii modificarii. Exceptie fac situatiile ?n care modificarea se produce ca urmare a unei hotarari judecatoresti cand transmiterea ?n registru se face ?n termen de 20 de zile lucratoare de la data la care angajatorul a luat cunostinta de continutul acesteia.

(4) Orice modificare privind perioada de detasare prevazuta la art. 3 alin. (2) lit. l) - n) se transmite ?n registru cel tarziu ?n ziua anterioara producerii modificarii.

(5) Orice modificare a datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a) si b) se transmite la inspectoratul teritorial de munca ?n termen de 3 zile lucratoare de la data aparitiei modificarii.

(6) Orice corectie a erorilor survenite ?n completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.

ART. 5

(1) Datele ?n registru se completeaza si se transmit on-line pe portalul Inspectiei Muncii.

(2) Evidenta datelor din registru, transmise de angajatorii prevazuti la art. 1, se tine ?ntr-o baza de date administrata de Inspectia Muncii.

(3) Inspectia Muncii, ?n calitate de operator de date cu caracter personal, administreaza baza de date cu respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal.

(4) Procedura privind transmiterea datelor ?n registrul ?n format electronic se stabileste prin ordinul comun al ministrului muncii si justitiei sociale si al ministrului comunicatiilor si societatii informationale prevazut la art. 2 alin. (11).

ART. 6

(1) Angajatorii sau, dupa caz, prestatorii de servicii au obligatia de a transmite datele ?n registru la inspectoratul teritorial de munca ?n a carui raza teritoriala se afla sediul/domiciliul angajatorului, cel tarziu ?n ziua anterioara ?nceperii activitatii de catre primul salariat.

(2) Sucursalele, agentiile, reprezentantele sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, precum si unitatile fara personalitate juridica ale institutiilor/autoritatilor publice/altor entitati juridice, carora le-au fost delegate competentele prevazute la art. 2 alin. (3), au obligatia de a ?nfiinta, completa si transmite datele ?n registru conform prevederilor art. 3, cu mentionarea ambelor date de identificare: codul unic de identificare - CUI si codul de identificare fiscala - CIF si ?n termenele stabilite la art. 4, la inspectoratul teritorial de munca ?n a carui raza teritoriala ?si desfasoara activitatea, cu ?ndeplinirea obligatiilor prevazute de prezenta hotarare.

ART. 7

(1) Angajatorii prevazuti la art. 1 au obligatia de a ?ntocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariatii ?ncadrati cu contract individual de munca, de a-l pastra ?n bune conditii la sediul angajatorului sau, dupa caz, la sediul secundar daca este delegata competenta ?ncadrarii personalului prin ?ncheierea de contracte individuale de munca, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.

(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si ?ncetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii ?n registru.

(3) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ?i elibereze acestuia copii ale documentelor existente ?n dosarul personal, ?n termen de 15 zile lucratoare de la data solicitarii.

(4) Documentele sunt eliberate ?n copie certificata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana ?mputernicita de angajator.

(5) La ?ncetarea activitatii salariatului, angajatorii au obligatia sa ?i elibereze acestuia o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea ?n munca si ?n specialitate, precum si un extras din registru.

(6) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligati sa ?i elibereze acestuia un extras din registru, datat si certificat pentru conformitate, sau o adeverinta care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea ?n munca si ?n specialitate, astfel cum rezulta din registru si din dosarul personal, ?n termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.

(7) Datele din registru si dosarele personale ale fiecarui salariat se pastreaza ?n conditii corespunzatoare, care sa asigure securitatea datelor, precum si respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal si ale art. 25 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la statele de plata. Angajatorii raspund pentru asigurarea acestor conditii, precum si pentru orice prejudiciu produs salariatului sau oricarei alte persoane fizice sau juridice prin ?ncalcarea acestor obligatii.

(8) In situatia ?n care angajatorul se afla ?n imposibilitatea de a elibera un extras din registru, astfel cum este prevazut la alin. (6), salariatul/fostul salariat poate solicita inspectoratului teritorial de munca eliberarea unui extras din registru din care sa rezulte activitatea desfasurata la acesta, ?n calitate de salariat. Inspectoratul teritorial de munca ?n cauza elibereaza documentul, ?n baza registrului electronic transmis de angajator, ?n termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.

(9) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat, inspectoratul teritorial de munca asigura accesul individual la datele personale din registru. Conditiile, procedura de lucru si limitele accesului la informatii se stabilesc cu respectarea prevederilor legale privind protectia datelor cu caracter personal, prin ordin comun al ministrului muncii si justitiei sociale si al ministrului comunicatiilor si societatii informationale.

ART. 8

(1) Constituie contraventie netransmiterea datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a) - i) cel tarziu ?n ziua anterioara ?nceperii activitatii de catre fiecare persoana care urmeaza sa se afle ?ntr-un raport de munca cu angajatorul ?n baza unui contract individual de munca si se sanctioneaza conform art. 260 alin. (1) lit. e^1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

(2) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 8.000 lei urmatoarele fapte:

a) transmiterea datelor ?n registru cu elementele contractului individual de munca, pentru care exista dovada executarii acestuia, respectiv prestarea muncii si plata salariului, cu ?ncalcarea termenului prevazut la art. 4 alin. (1) lit. a);

b) refuzul de a pune la dispozitia inspectorului de munca documentele care au stat la baza ?nscrierilor efectuate ?n registru;

c) netransmiterea datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. j) - k), ?n termenele prevazute la art. 4 alin. (1) lit. b);

d) netransmiterea datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. l) - p), ?n termenele prevazute la art. 4 alin. (1) lit. c) - f);

e) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. d) - h), ?n termenele prevazute la art. 4 alin. (2) si (3);

f) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. l) - n) ?n termenele prevazute la art. 4 alin. (4);

g) netransmiterea modificarilor aduse datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a) si b) ?n termenul prevazut la art. 4 alin. (5).

(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 3.000 lei la 6.000 lei urmatoarele fapte:

a) completarea registrului de catre alte persoane decat cele prevazute la art. 2 alin. (6);

  1. completarea registrului cu date eronate sau incomplete;

  2. nerespectarea prevederilor art. 2 alin. (7);

d) nerespectarea prevederilor art. 2 alin. (8) privind informarea inspectoratelor teritoriale de munca cu privire la prestatorii de servicii.

(4) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 2.000 lei la 5.000 lei ?ncalcarea obligatiei de a pastra dosarul personal la sediul angajatorilor sau, dupa caz, la sediul secundar, care are delegata competenta ?ncadrarii personalului prin ?ncheierea de contracte individuale de munca.

(5) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 300 lei la 1.000 lei ?ncalcarea de catre angajator a prevederilor art. 7 alin. (3) - (6).

(6) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor angajatorilor se fac de catre inspectorii de munca.

(7) Contravenientul poate achita ?n cel mult 48 de ore de la data ?ncheierii procesului-verbal ori, dupa caz, de la data comunicarii acestuia jumatate din minimul amenzii contraventionale prevazute la alin. (2) - (5).

(8) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor prevazute la alin. (1) - (5) se fac cu respectarea:

a) art. 22 din Conventia cu privire la relatiile diplomatice, ?ncheiata la Viena la 18 aprilie 1961, ratificata prin Decretul nr. 566 din 8 iulie 1968, respectiv ale art. 31 din Decretul nr. 481/1971 privind aderarea Republicii Socialiste Romania la Conventia de la Viena cu privire la relatiile consulare, referitoare la inviolabilitatea localurilor misiunilor diplomatice, respectiv ale oficiilor consulare;

b) art. 31 din Conventia de la Viena privind relatiile diplomatice, respectiv ale art. 43 din Conventia de la Viena privind relatiile consulare referitoare la imunitatea de jurisdictie a agentilor diplomatici, respectiv a agentilor consulari;

c) inviolabilitatii si imunitatii reprezentantelor organizatiilor internationale acreditate ?n Romania potrivit conventiilor/acordurilor de sediu la care Romania este parte.

ART. 9

Prevederile art. 8 se completeaza cu dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.

ART. 10

Sistemul informatic care face obiectul solutiei tehnice pentru transmiterea datelor ?n registru de catre angajatori, astfel cum este reglementat de prezenta hotarare, se achizitioneaza de catre Inspectia Muncii, ?n conditiile legii, cu aprobarea ordonatorului principal de credite.

ART. 11

(1) Inspectia Muncii asigura accesul autoritatilor/institutiilor publice la informatiile din registru, pe baza unor aplicatii de interogare specifice sau prin punerea la dispozitie a unor informatii din registru, cu respectarea masurilor de protectie a datelor cu caracter personal, numai daca ?n cuprinsul actului normativ de organizare si functionare a acestora se prevede ca acestea au dreptul de a primi aceste informatii ?n vederea realizarii atributiilor lor. Conditiile, procedura de lucru si limitele accesului la informatii se stabilesc de Inspectia Muncii prin protocoale de colaborare ?ncheiate cu autoritatile/institutiile publice solicitante, ?n conditiile legii, care vor fi publicate pe pagina de internet a Inspectiei Muncii.

(2) Pentru personalul ?ncadrat ?n Ministerul Afacerilor Externe cu raport de munca, prevederile prezentei hotarari se aplica ?n conditiile stabilite printr-un protocol de colaborare ?ncheiat ?ntre Ministerul Afacerilor Externe si Inspectia Muncii.

(3) In scopul combaterii muncii nedeclarate, Inspectia Muncii beneficiaza de accesul la bazele de date detinute de autoritati/institutii publice, privind:

a) evidenta persoanelor, ?n vederea identificarii persoanelor aflate la locul de munca;

b) declaratii si ?nregistrari fiscale, ?n vederea verificarii concordantei datelor ?nregistrate ?n registru cu cele declarate organelor fiscale;

c) evidenta angajatorilor ?nregistrati ?n registrul comertului sau la Ministerul Finantelor Publice, ?n scopul identificarii acestora si al dispunerii masurilor necesare ?n vederea aplicarii prevederilor prezentei hotarari.

ART. 12

Registrele ?nfiintate, ?nregistrate, completate si transmise ?n conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 161/2006 privind ?ntocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?n conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, se pastreaza si se arhiveaza de catre angajatori, ?n conditiile legii.

ART. 13

(1) Prezenta hotarare intra ?n vigoare la data publicarii ?n Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, cu exceptia prevederilor art. 8 si art. 13 alin. (3), care intra ?n vigoare la 10 zile de la data publicarii.

(2) Prin exceptie de la prevederile art. 4 alin. (3) orice modificare a datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) care se produce de la data intrarii ?n vigoare a prevederilor prezentei hotarari si pana la data de 31 martie 2018 se transmite pana la 31 martie 2018.

(3) Constituie contraventie netransmiterea de catre angajatori a modificarilor aduse datelor prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) ?n termenul prevazut la art. 13 alin. (2) si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 lei la 8.000 lei.

ART. 14

(1) La data intrarii ?n vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, publicata ?n Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 372 din 27 mai 2011, cu modificarile si completarile ulterioare.

(2) Pana la data achizitionarii noului sistem informatic, angajatorii prevazuti la art. 1 vor transmite datele ?n registru conform aplicatiei informatice existente pe portalul Inspectiei Muncii la data intrarii ?n vigoare a prezentei hotarari.

(3) Procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, procedura privind transmiterea datelor ?n registru, precum si procedura privind conditiile si limitele accesului individual la informatiile din registru se stabilesc prin ordin comun al ministrului muncii si justitiei sociale si al ministrului comunicatiilor si societatii informationale, ?n termen de 30 de zile de la data achizitionarii noului sistem informatic.

PRIM-MINISTRU

MIHAI TUDOSE

Contrasemneaza:

Ministrul muncii si justitiei sociale,

Lia-Olguta Vasilescu

Ministrul comunicatiilor si societatii informationale,

Lucian ova

Ministrul afacerilor externe,

Teodor-Viorel Melescanu

Ministrul finantelor publice,

Ionut Misa

Bucuresti, 14 decembrie 2017.

Nr. 905.