1. Functii¶
Raportul prezinta situatia drepturilor de acces a utilizatorilor la nivel de functii.
Raportul se obtine la nivel de Business Unit.
Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->1. Functii.
Setati optiunile de selectie:
2.1. Selectati optiunile:
Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;
Limba - limba in care se va optine raportul. Se propune implicit Limba Romana;
Afiseaza drepturi mostenite - se bifeaza pentru afisarea drepturilor setate tuturor functiilor subordonate nodului de functii.
2.2. Selectati filtrele:
Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);
Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;
Profil - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit profil;
Grup - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit grup;
Functie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita functie.
Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul .