1. Functii

Raportul prezinta situatia drepturilor de acces a utilizatorilor la nivel de functii.

Raportul se obtine la nivel de Business Unit.

  1. Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->1. Functii.

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati optiunile:

    • Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;

    • Limba - limba in care se va optine raportul. Se propune implicit Limba Romana;

    • Afiseaza drepturi mostenite - se bifeaza pentru afisarea drepturilor setate tuturor functiilor subordonate nodului de functii.

    2.2. Selectati filtrele:

    • Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);

    • Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;

    • Profil - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit profil;

    • Grup - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit grup;

    • Functie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita functie.

  3. Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul image0.