2. Functii - Drepturi Specifice

Raportul prezinta situatia drepturilor de acces specifice pe functii, respectiv la nivel de registru, a utilizatorilor.

Raportul se obtine la nivel de Business Unit.

  1. Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->2. Functii - Drepturi Specifice.

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati optiunile:

    • Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;

    • Limba - limba in care se va optine raportul. Se propune implicit Limba Romana.

    2.2. Selectati filtrele:

    • Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);

    • Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;

    • Profil - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit profil al utilizatorului selectat anterior;

    • Functie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita functie;

    • Tip Acces - implicit se propune Registru sau se mai poate selecta Grupa Produs;

    • Registru - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit registru;

    • Grupa - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita grupa.

  3. Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul image0.