2. Functii - Drepturi Specifice¶
Raportul prezinta situatia drepturilor de acces specifice pe functii, respectiv la nivel de registru, a utilizatorilor.
Raportul se obtine la nivel de Business Unit.
Alegeti: Rapoarte Configurabile->Administrator->Utilizatori->Drepturi de acces->2. Functii - Drepturi Specifice.
Setati optiunile de selectie:
2.1. Selectati optiunile:
Export Excel - se bifeaza pentru obtinerea mai detaliata a raportului in format xls/xlsx., astfel incat utilizatorul sa isi poata grupa datele asa cum doreste si sa isi poata formata raportul folosind instrumentele Excel;
Limba - limba in care se va optine raportul. Se propune implicit Limba Romana.
2.2. Selectati filtrele:
Stare Utilizatori - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor la nivel de stare utilizatori (activi/blocati);
Utilizator - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit utilizator;
Profil - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit profil al utilizatorului selectat anterior;
Functie - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita functie;
Tip Acces - implicit se propune Registru sau se mai poate selecta Grupa Produs;
Registru - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe un anumit registru;
Grupa - se selecteaza pentru obtinerea informatiilor pe o anumita grupa.
Raportul se poate obtine in formatul dorit (pdf/xls/xlsx/docx). Apasati butonul .