Transfer intre gestiuni

Aceasta are drept scop transferul de articole intre doua gestiuni. Permite transferul articolelor intre 2 gestiuni ale aceluiasi site. Transferul se face cantitativ si valoric, afectand numai domeniul Stocuri. Pentru aceasta functie sunt permise transferuri intre gestiuni de tip „P”, „S” sau „L”, in orice combinatie dintre acestea. Din punct de vedere contabil, nu se vor face inregistrari, singurul domeniu afectat este cel al stocurilor. In gestiunea primitoare, articolele intrate vor fi inregistrate in acelasi cont contabil. Transferul intre gestiuni nu comporta transformari de unitati de masura, se realizeaza in unitatea de propunere nr. document pentru documentele din grupul documentelor de transfer masura din stoc. Informatiile solicitate de sistem sunt aceleasi ca la consumuri particularitatea constand in precizarea gestiunii predatoare si a celei primitoare. Posibilitatea de transfer este la nivelul fiecarui articol.

  1. Definiti variabila de setare specifica firmei

    Alegeti : Administrator → Configurare → Configurare aplicatie → Setari → Variabile Specifice Firmei

Nume variabila

Tip

Explicatie

INCTRANSTOC

Integer

Mod propunere nr. document pentru documentele din grupul documentelor de transfer

Valori posibile:

0 – nu se propune automat numarul de document (sistemul se comporta ca si pana acum)

1 – numarul de document se propune prin incrementare in cadrul: tipului documentului de transfer (adica al functiei curente)(si fara a tine deci cont de codul de document

completat pe interfata).

2 – numarul de document se propune prin incrementare in cadrul:grupului documentelor de transfer (adica al documentelor enumerate mai sus, deocamdata in numar

de unu)(si fara a tine deci cont de codul de document completat pe interfata; practic, deocamdata, comportamentul sistemului in cazul valorii 2 este acelasi cu cel din cazul valorii 1).

3 – numarul de document se propune prin incrementare in cadrul:

  • tipului documentului de transfer (adica al functiei curente)

  • codului de document completat pe interfata.

4 – numarul de document se propune prin incrementare in cadrul:

  • grupului documentelor de transfer (adica al documentelor enumerate mai sus, deocamdata in numar de unu)

  • codului de document completat pe interfata(practic, deocamdata, comportamentul sistemului in cazul valorii 4 este acelasi cu cel din cazul valorii 3)

Observatii:

  1. In cazul in care variabila INCTRANSTOC nu are valoarea 0:

  • numarul este incrementat automat la actionarea butonului Ok, pornind de la cel mai mare existent pe luna selectata determinat dupa criteriile corespunzatoare

    valorii variabilei INCTRANSTOC).

  • campul Nr. Doc. este activ numai pentru primul document introdus in perioada fiscala respectiva, utilizatorul fiind cel care decide numarul de la care se porneste numerotarea

    la inceputul unei perioade fiscale (1 sau in continuare).

  1. In cazul in care variabila INCTRANSTOC are valoarea 0, campul Nr. Doc. este activ intotdeauna si utilizatorul este cel care decide de fiecare data numarul de document (sistemul

    se comporta ca si pana acum).

  1. Alegeti perioada fiscala. Apasati F6.

  2. Introduceti documentul de transfer.

Alegeti: Logistics → Managementul Materialelor → Gestiune Stocuri → Transferuri → Transfer intre Gestiuni

  1. Verificati valorile introduse la nivelul documentului prin actiunea butonului image31 Afisare valori in stoc.

  2. Validati documentul (din detaliere) sau din antet pentru toate documentele nevalidate la nivelul selectiei de pe interfata.

  3. Listati documetul de transfer apasand butonul Imprimare:

    6.1. Definiti mesajul Mesaj folosit la listare Aviz Insotire Marfa - Transfer intre Gestiuni prin completarea acestuia in variabila de setare specifica firmei: TEXTMESAJTRANS , de tip String cu valoare “Text”.

    6.2. Setati modul de listare: ca Bon de transfer sau Aviz de Insotire marfa.

    6.3. Setati ordonarea articolelor transferate pe document, nivelul de detaliere.

    6.4. Completati mesajul care doriti sa apara pe document.