Rapoarte

Sistemul Logistica dispune de o multitudine de rapoarte necesare analizei stocurilor existente in gestiuni si a fluxurilor (miscarilor) parcurse de la procesul de aprovizionare pana la cel de consum sau desfacere. Rapoartele se pot departaja in doua categorii: cele care evidentiaza stocul/miscare la nivel de tranzactie (rapoarte care se obtin dupa stadiul de prelucrare, adica dupa validare sau contare) si rapoarte centralizatoare care se obtin numai din tranzactii validate. Acest aspect trebuie avut in vedere ori de cate ori se compara astfel de situatii, adica pentru un raport .

Un alt aspect este acela in care se compara rezultatul unei situatii obtinute din Logistica si Financiar, unde trebuie sa se obtina raportele in functie de starea operatiunii de contare (contat, necontat, sau toate), pentru ambele cazuri fiind necesar a se face aceasi selectie.

La obtinerea rapoartelor se vor avea in vedere:

  • modul de realizare prin selectie din tab Optiuni sau prin realizarea lui in format PDF si apoi listarea sau salvarea in alte formate raportat la tehnologia in care este realizata functiunea;

  • data dupa care se realizeaza selectia datelor: efeciva sau document, precum si perioada;

  • moneda (baza, referinta, consolidare);

  • ordonarile de care dispune fiecare raport;

  • realizarea raportelor pentru toate informatiile din sistem sau selectarea numai pentru anumite conditii stabilite numai de catre utilizator. Implicit sistemul propune toate nivelele de selectie.

Rapoartele se obtin la nivel de total sau la nivelul unie selectii, cum ar fi: Un cont, un articol, o gestiune, o zona, un purtator, etc. Actionarea tastei F1 la nivelul fiecaruia dintre aceste optiuni, va aduce toate valorile existente in nomenclatoarele utilizate. Cunosterea codului presupune neutilizarea tastei ajutatoare.