Notificari de incidente si avarii¶
Notificare: Documentul prin intermediul caruia utilizatorii inregistreaza un incident sau o avarie. Informatiile inregistrate pe o notificare se refera la tipul si sursa notificarii, localizarea si descrierea defectului: activul, data si ora defectarii, defectul, categoria de defect, cauza defectului, simptomul care s-a manifestat inainte ca defectul sa se produca. Tipurile de notificari implementate in EMSYS sunt: inregistrare incident (se inregistreaza incidentul pentru analize, fara costuri), raportare activitate (se inregistreaza incidentul si costurile pentru restaurarea starii normale a activului dupa remediere), cerere de lucru (se lanseaza o lucrare de mentenanta).
Structura unei notificari
Notificare - Numarul notificarii, este creat automat la inregistrarea notificarii in sistem
Data Notificare - Data notificarii
- Raportat De:
- ClientPJ / ClientPF - Client persoana juridica / fizica
Partener - Codul de partener al clientului
Nume - Numele clientului
Adresa - Adresa clientului
Email - Adresa de email
Telefon - Numarul de telefon
- Angajat -Angajat al companiei
Marca - Numarul de marca
Nume - Numele
Departament - Departamentul de care apartine
Email - Adresa de email
Telefon - Numarul de telefon
- Departament
Departament - Codul si denumirea departamentului
Email - Adresa de email
Telefon - Numarul de telefon
- Altcineva
Nume - Nume
Prenume - Prenume
Adresa - Adresa
Email - Adresa de email
Telefon - Numarul de telefon
Strada - Numele strazii sau alta locatie a avariei
Nr. - Numarul de pe strada unde are loc avaria
Colt cu - Numele celeilalte strazi, daca avaria este localizata intr-o intersectie
Nr. - Numarul de pe pe a doua strada
- Sursa Notificare - Sursa notificarii
Registratura - Notificare generata de o inregistrare din Registratura
Call Center - Notificare generata de o inregistrare din Call Center
Dispecerat - Notificare generata de o inregistrare din Dispecerat
Inspectii - Notificare generata de o inspectie
Introdusa - Notificare introdusa de utilizator
Nr. Extern - Numarul de document care a generat notificarea
- Stare
Deschisa - Notificarea a fost introdusa sau generata
Repartizata - Notificare repartizata catre un responsabil
Confirmata - Avaria a fost confirmata
Neconfirmata - Avaria nu a fost confirmata (vezi Motiv Respingere)
Validata - Prin validare se lanseaza o propunere de lucrare
Lansata - Lucrarea propusa pentru rezolvarea incidentului(avariei) a fost lansata (vezi Lansarea Comenzilor de Mentenanta)
Anulata - Notificare anulata (eroare, dublura, etc)
- Finalizata - Notificare finalizata
Fara cost - notificarea a fost rezolvata fara a se inregistra costuri pe activul afectat
Ordinul de lucru lansat pentru rezolvarea notificarii a fost finalizat
- Inchisa - Notificare inchisa
Notificarea finalizata a fost inchisa de utilizator
Ordinul de lucru lansat pentru rezolvarea notificarii a fost inchis
- Tip Notificare
Inregistrare Incident - Notificare de incident (avarie) care trebuie rezolvata
Inregistrare Costuri - Notificare asociata cu o comanda de lucru executata
Cerere de Lucru - Notificare inregistrata pentru lansarea unui ordin de lucru fara a fi semnalat un incident (o avarie)
Data Urmatorului Contact - Data la care trebuie dat un raspuns initiatorului notificarii
- Semaforizare Data Urmatorului Contact
Verde - Data urmatorului contact in interval normal
Galben - Se apropie data urmatorului contact
Rosu - S-a depasit data urmatorului contact
Responsabil - Responsabilul cu rezolvarea notificarii; un responsabil poate repartiza notificarea catre un alt responsabil
Data Repartizare - Data repartizarii notificarii catre responsabil
Prioritate - Minora, Medie, Majora
Termen Rezolvare - Data la care trebuie rezolvata notificarea
- Semaforizare Termen Rezolvare
Verde - Termen de rezolvare in interval normal
Galben - Se apropie termenul de rezolvare
Verde - Termenul de rezolvare a fost depasit
Data Rezolvare - Data la care notificarea a fost marcata ca rezolvata
- Rezolvata (R)
- Bulina rosie - Notificare nerezolvata
Bulina verde - Notificare marcata ca rezolvata prin:
Actionarea butonului [Marcare ca rezolvata]
Confirmare executie ordin de lucru lansat pentru rezolvarea notificarii
Data Inchidere - Data inchiderii notificarii
Defect - Codul de defect si denumirea din Nomenclatorul de incidente
Descriere Incident - Descriea incidentului de catre initiator
Motiv Respingere - Motivul pentru care notificarea nu este confirmata
Motiv Finalizare(fara cost) - Motivul pentru care notificarea este marcata ca finalizata fara costuri (nu se lanseaza comanda de lucru)
Tip Inchidere Notificare - Utilizator, Sistem
Observatii - Observatii inregistrate de utilizatori pe fluxul de prelucrare
- Frame-ul Evidenta Actiuni
Nume Actiune - Numele actiunii intreprinse
Descriere Actiune - Descrierea actiunii
Data Actualizarii - Data actiunii
Utilizator - Utilizatorul care a efectuat actiunea
- Frame-ul Responsabili - Lista responsabililor pe fluxul de prelucrare
Responsabil - Codul Responsabilului
Descriere Responsabil - Numele Responsabilului
Versiunea 7.6.15 - extindere campuri Nr Strada si Nr Colt Cu la 40 caractere pentru a putea salva informatii mai complexe, in functie de adresa clientului (ex. cele care vin din Call Center Utilitati).