Consum Echipament de Lucru

Scop

Inregistrarea darii in folosinta a echipamentelor de lucru, pe responsabilitati, concomitent cu descarcarea de gestiune si cu inregistrarea cheltuielilor pe centre de cost. Se utilizeaza pentru inregistrarea costului echipamentelor de lucru date in folosinta.

Procedura

  1. Apelati functia Logistics->Stocuri->Iesiri->Consum Echipament de Lucru apasand butonul image0 Arata .

2. Apasati butonul image1 din partea de jos a ecranului sau butonul image2 si completati ecranul Informatii cu date referitoare la: Cod document, Nr. Document, Data Document, Gestiunea Predatoare, Gestiunea Primitoare, Zona si Purtator. Apelati butonul image14 pentru a finaliza introducerea antetului de document.

  1. Pe tab Specificatie adaugati pozitiile prin selectarea articolelor care se dau in consum si completarea campurilor solicitate de sistem.

  2. Finalizati detalierea pentru fiecare articol apasand butonul image10 Salvare .

  3. Verificati informatiile introduse si aprobati documentul prin apelarea butonul Aprobare image3.

  4. Puteti verifica documentul prin apelarea butoanelor image5 si image15.

  5. Finalizati documentul prin apelarea butonului Validare image7, pentru actualizarea datelor in domeniul Stocuri si generarea propunerii de contare.

  6. Apelati butonul image8 pentru a reveni la meniul principal sau image11 pentru a iesi din functia Stocuri.

9. Apelati functia Financial->Contabilitate Financiara->Registre de contabilitate si selectati registrul pe care s-a inregistrat documentul.

10. Selectati tranzactia si apoi apelati butonul image9 pentru contarea tranzactiei.

  1. Refacerea propunerii de contare in cazul in care inregistrarea initiala a fost stearsa din registrul contabil se realizeaza astfel:

  • pe functia Consum Echipament de Lucru apelati din nou butonul image7 Validare si se genereaza o noua propunere de contare.

image12Atentie

  • La intrarea pe tipul de document Stocuri utilizatorul poate vedea toate tranzactiile disponibile in functie de drepturile sale de acces pe Business Unit-uri.

  • Cautarea unui document se poate realiza cu ajutorul butonului Filtrare rapida. Pentru filtrarea anumitor documente sau sortarea acestora se apeleaza butonul image13 Setari din coltul stanga sus al ecranului.

  • Un document cu stare Aprobat se poate redeschide, modifica si sterge prin apelarea butonului Anulare Aprobare image4.

  • O tranzactie validata nu poate fi anulata decat printr-o alta tranzactie de Stornare introdusa pe acelasi tip de document Stocuri. A se consulta procedura Stornare Automata .

  • Revalidarea unei tranzactii NU reface informatiile din domeniul Stocuri, ci numai pe cele din registrul de contabilitate - nota contabila.