Anulare Tranzactii Extras de cont¶
Scop
Anularea contabilizarii este necesara in cazul in care se doreste efectuarea unor corectii la tranzactiile de incasari / plati introduse in registrele de casa, corectii care ar trebui sa se regaseasca si in Cash Management si nu doar in regsitrele de contabilitate.
Procedura
Identificati in registrele de contabilitate tranzactiile care trebuie anulate si stergeti-le:
Financiar -> Contabilitate Financiara -> Registre de contabilitate
Identificati liniile din extrasul de cont din Cash Management pentru care doriti anularea contabilizarii:
Cash Management -> Operatii prin Case si Banci -> Extras de cont
Apasati butonul Anul.Contab si completati linia/liniile care trebuie anulate la Linie inc. si la Linie sf.
Apasati Start.
Rezultat
Tranzactiile din extrasul de cont trec in starea POSTAT si pot fi gestionate mai departe in functie de scopul final: Anulare Postare sau ANULARE si reintroducere sau Anulare Postare si Stergere.
Atentie
Anularea contabilizarii anumitor tranzactii din registrele de casa se poate face doar cu acordul persoanelor responsabile din departamentele Financiar-Contabilitate, care au drepturi pe registrele de contabilitate unde au fost generate tranzactiile din Cash Management, conform monografiilor configurate .
Persoanele responsabile analizeaza si decid asupra necesitatii acestei operatiuni .