Raportare Saptamanala Lucrari Investitii

Scop

Evidentierea platilor cumulate, a valorii contractatelor, diferenta de platit in valoare absoluta si relativa , precum si stadiului de realizare declarat de catre responsabilului de proiect, pe saptamani sau perioada selectata cu specificarea obiectivului, pentru cele care au starea : Aprobat, In derulare. Puse in Functiune, Inchise sau Toate obiectivele cu starile specificate. Raportul se realizeaza centralizat la nivel de organizatie sau pe sucursale ( daca sunt definite ca business unit). Business unit-ul pentru care se realizeaza selectia este cel al obiectivului, definit in Profil. Valoarea contractului si cea a realizarilor este cumultata pe obiectiv, cuprinzand toate contractele si platile, fara a fi detaliate la nivel de contract.

Nu fac obiectul raportului decat obiectivele care sunt asociate unui plan de investitii, adica au introdusa valoarea obiectivului planificata, asociata pe o versiune de plan si unui capitol al acestuia pe Plan Obiectiv.

Prerechizite

  • Obiectivul asociat unul plan (Introduse tranzactii pe Financiar -> Investitii ->Obiecitve ->Obiectiv -> Plan)

  • Introduse tranzactii in registre de contabilitate, care sa aiba completat obiectivul,

Procedura

  1. Alegeti Financiar -> Investitii -> Investitii-> Rapoarte ->Raportare Saptamanala Lucrari investitii

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada Fiscala - este propusa implicit saptamana curenta

    2.2. Setati stadiul de prelucrare al obiectivului: Toate, Contate, Necontate

    2.3. Selectati Business Unit (al obiectivului)

    2.4. Selectati Starea (implicit este propusa In Derulare)

    2.5. Bifati Afisare toate obiectivele pentru a vizualiza si pe cele pentru care nu sunt efectuate plati sau asociate contracte, dar apartin cel putin pe un plan

  3. Selectati Tip Export : PDF, XLS

Rezultat

Situatia platilor unui obiectiv pentru perioada selectata, a gradului de realizare si a sumei ramase de achitat.

image0 Atentie

  • Platile pe obiectiv sunt cumulate.

  • Platile nu tin cont de versiunea de plan (in cazul in care sunt mai multe versiuni)

  • Progresul executiei este ultimul declarat pentru perioada in care se realizeaza raportul. Obiectivele cu stare Aprobat apar in raport fara progres, deoarece nu se poate declara pentru obiectivele cu aceasta stare.

  • Raportul este in doar in moneda de baza

  • Selectia in raport se realizeaza dupa business -unitului din profilul Obiectivului, indiferent de cel al platilor

  • In formatul .xls :

    • Platilte efectuate in perioada selectata sunt evidentiate disctinct in coloana Plati in perioada

    • Valoarea platilor este calculata din tranzactiile introduse pe conturi cu domeniul IP (Incasari si Plati) care au obiectivul completat. Gruparea in colonalele Cu contract completat / Fara contract completat se realizeaza tot din modul de introducere al tranzactiilor (completat sau nu contractul in tranzactie). Modul de completare poate reprezenta pentru utilizator o practica pentru departajarea unor servicii( executie - prin completatrea contracului, proiectare - fara completarea contractului) pentru obiectele definiete cu tip Exectie Declarat

    • Valoarea garantiilor este calculata din tranzactiile introduse pe conturi cu domeniul AD sau fara domeniu, ca diferenta intre rulajul debitor si creditor, la nivelul fiecarui obiectivul completat. Gruparea in coloanaele Garantie Proiectare/Garantie Executie se realizeaza tot din modul de introducere pe fiecare tranzactie, a contractelor. Astfel: pentru coloana Garantie Executie tranzactiile trebuie sa aiba contractul completat iar pentru coloana Garantie Proiect, contractul nu trebuie completat. Modul de completare poate reprezenta pentru utilizator o practica pentru departajarea unor servicii.

    • Coloana Termen de Finalizare se completaza cu informatiile definite la nivelul obiectului in tab Furnizor Contract. Coloana necompletata reprezinta informatii lipsa .

    • Coloana Explicatie se completaza cu informatiile definite la nivelul obiectului in tab Documente Coloana necompletata reprezinta informatii lipsa

    • Capitol reprezinta capitolul din Planul de investitii unde este incadrat obiectivul

  • Pentru a vizualiza situatia unui obiectiv care nu mai apartine unui plan in anul curent, dar pentru care s-au efectuat plati, selectati la perioada ca data de inceput, o data din anul anterior in care obiectivul a fost asociat unui plan, iar la data de sfarsit data curenta.

  • Denumirea din raport este cea completata pe Profil la Denumire