Documente¶
Scop¶
Prezinta lista documentelor care se intocmesc pentru realizarea obiectivelor. Unele dintre ele, pot fi obligatorii in realizarea si punerea in functiune a unui obiectiv, fiind marcate de catre utilizator cu acest atribut (Expl autorizatie de construire, aviz de functionare, proces verbal de punere in functiune)
Prerechizite¶
Definite tipuri de documente
Efectuate configurarile pentru sistemul de management al documentelor
Procedura¶
Selectati: Financiar-> Investii-> Obiective
Pozitionat pe Obiectiv selectati buton Documente
2.1 . Bifati Checklist, daca documentul este obligatoriu de completat
2.2. Selectati tipul de document si completati informatiile solictiate
Depuneti documentele in sistemul de document management
3.1. Actionati pe butonul DM de la nivelul documentului pe care doriti sa il depuneti
3.2. Actionati: Rasfoire si selectati de pe statia de lucru, documetul ce urmeaza a fi depus
3.3. Apasati Upload
3.4. Fisierul se va vizualiza in browser
3.5. Verificati in sistemul de management al documentelor ca s-a depus in calea selectata pe interfata (propusa din configurari)
Atentie¶
Data de inceput a documentului trebuie sa fie mai mica sau egala cu cea de emitere si mai mare decat data expirare.
Daca doriti sa renuntati la incarcarea unui document, apasati Reset
Daca doriti sa stergeti un document, efectuati stergea din aplicatia de managementul documentelor. Apoi pozitionat pe Investiii-> Obiecitve-> Document -> documentul sters, actionati butonul salvare Se va efectua stergerea din lista documetelor atasate obiectivului.